• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Конструкції та їх частини

129 900.00 UAH з ПДВ
Номер: 78a4d502bc3b442a8a6d44e801d3069e
Ідентифікатор договору: UA-2024-03-30-000009-a-c1
Замовник: АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"
Класифікатор ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні виробиАналіз за цим CPV
Номер договору: 77
Дата підписання: 22.04.2024 10:11
Період дії договору: 22.04.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 129 900.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 21 650.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Вікно металопластикове відкривне 1500*2320 мм
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 4 штука
Період постачання до 12.08.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Вікно металопластикове глухе 1500*2320 мм
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 2 штука
Період постачання до 12.08.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Вікно металопластикове відкривне 1500*1150
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 4 штука
Період постачання до 12.08.2024
Місце постачання Відповідно до документації
Вікно металопластикове глухе 4500*1750 мм
Код ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби
Кількість 5 штука
Період постачання до 12.08.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 1af6205e53a34e60adfeaea07e6376c5
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1/140
    Дата внесення змін до договору: 31.07.2024 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода 1.140 від 31.07.2024 року.pdf
p7s
sign.p7s