• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Папір А4, файли, стрічка для касового апарату, клей-олівець, 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник

1 301.10 UAH з ПДВ
Номер: 9ba41a643ec04f64a7a5c817c19e1e7b
Ідентифікатор договору: UA-2024-04-08-007108-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТОМАТОЛОГІЧНА ПОЛІКЛІНІКА №2" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРРАДІОКОМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 30
Дата підписання: 03.04.2024 14:00
Період дії договору: 03.04.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 1 301.10 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 216.85 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір А4 500арк.
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 5 паковання
Період постачання 03.04.2024 - 03.04.2024
Місце постачання Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159 На карті
Файли 100шт
Код ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя
Кількість 1 паковання
Період постачання 03.04.2024 - 03.04.2024
Місце постачання Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159 На карті
Стрічка для касового апарату
Код ДК 021:2015: 30192350-9 Касова стрічка
Кількість 20 штука
Період постачання 03.04.2024 - 03.04.2024
Місце постачання Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159 На карті
Клей-олівець
Код ДК 021:2015: 30192000-1 Офісне приладдя
Кількість 3 штука
Період постачання 03.04.2024 - 03.04.2024
Місце постачання Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська 159 На карті