-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Стовп "Стандарт Колор" 60*40мм/2,50 м оц,+ПП RAL 6005 зелений 1,2мм 5 овт.
32 152.50
UAH з ПДВ
Номер:
d3eb22a9c50f43c8845cd5ce31445b7e
Ідентифікатор договору:
UA-2024-04-04-000873-a-b1
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Криничанської селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41402738
-
Контактна особа:
Мар'яна Шаповал +380964607012 krinvidosvita.prozorro@ukr.net http://krn.osv.org.ua
-
Адреса:
52300, Україна, Дніпропетровська область, селище міського типу Кринички, ВУЛИЦЯ НАГІРНА, будинок 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІТКА ЗАХІД УКРАЇНА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
42756975
-
Адреса:
58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, ВУЛИЦЯ КАПЕЛАНСЬКА будинок 2
Класифікатор ДК 021:2015:
44210000-5 Конструкції та їх частиниАналіз за цим CPV
Номер договору:
257
Дата підписання:
04.04.2024 09:25
Період дії договору:
04.04.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
32 152.50 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 358.75 UAH)
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стовп "Стандарт Колор" 60*40мм/2,50 м оц,+ПП RAL 6005 зелений 1,2мм 5 овт.
Кількість
90 штука
Період постачання
до 22.05.2024
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
35b26ddfe86f4d1390a2b5db3a1db76d
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
15.05.2024 15:37
Статус:
Опубліковано