• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

послуги їдалень (організація гарячого харчування для учнів 1-4 класів та пільгових категорій)

109 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 40bc513702a64ae9899d7e2fc15668ef
Ідентифікатор договору: UA-2024-04-01-008599-a-c1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХИРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФОП Бариляк Галина Володимирівна
Класифікатор ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдаленьАналіз за цим CPV
Номер договору: 576
Дата підписання: 28.03.2024 00:00
Період дії договору: 28.03.2024 00:00 - 31.07.2024 00:00
Сума договору: 109 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 18 166.00 UAH)
Оплачено: 100 170.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 16 695.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги їдалень (організація гарячого харчування для учнів 1-4 класів та пільгових категорій)
Код ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.07.2024
Місце постачання 82060, Україна, Львівська область, Хирів, вул.Стуса, будинок 24 На карті

Внесені зміни

    Номер: 37cb0670bb5449c0bb557c03a7fbea52
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.07.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
д.у.1до.576.pdf
p7s
sign.p7s