-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників закладів освіти Центрально-Міського району
зменшення суми Договору на 107 727.94 грн.
622 317.16
UAH без ПДВ
Номер:
98d7aca6d0cd472ba73ef21674cda0a2
Ідентифікатор договору:
UA-2024-03-20-007267-a-c1
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02142325
-
Контактна особа:
Юлія Мороз +380980344537 juliatenderkr@gmail.com
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №3" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
01986173
-
Адреса:
50002, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, ВУЛИЦЯ ПУШКІНА, будинок 13К
Класифікатор ДК 021:2015:
85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послугиАналіз за цим CPV
Опис:
зменшення суми Договору на 107 727.94 грн.
Номер договору:
138
Дата підписання:
09.04.2024 08:00
Період дії договору:
09.04.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
622 317.16 UAH без ПДВ
Оплачено:
622 317.16 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників закладів освіти Центрально-Міського району
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 14.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
7eb055c9f4744fd489695be7d9d617c2
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
строк надання послуг до 14.12.2024 року
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.11.2024 16:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
355a36978f1244ce8973eb51f443c0d7
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
зменшення суми Договору на 107 727.94 грн.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
13.12.2024 13:00
Статус:
Опубліковано