-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
код ДК 021:2015: 50720000-8 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опалення «Послуги з аварійного обслуговування мереж теплопостачання»
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
2 364 177.60
UAH з ПДВ
Номер:
9cdaa436c00344b99f0cd566e9c22602
Ідентифікатор договору:
UA-2024-03-18-012156-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ СЕМЕНЮКА" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02000010
-
Контактна особа:
Людмила Романчук +380362643715, +380362281692 skprokl@gmail.com
-
Адреса:
33027, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Київська, 78г
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВНЕСЕРВІС"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41373772
-
Адреса:
35304, Україна, Рівненська область, Рівненський р-н, село Корнин, вул.Центральна, будинок 74 Б
Класифікатор ДК 021:2015:
50720000-8 Послуги з ремонту і технічного обслуговування систем центрального опаленняАналіз за цим CPV
Опис:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору:
351
Дата підписання:
04.04.2024 15:00
Період дії договору:
04.04.2024 00:00 - 31.03.2025 00:00
Сума договору:
2 364 177.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 394 029.60 UAH)
Оплачено:
1 815 855.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 302 642.60 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з аварійного обслуговування мереж теплопостачання
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 31.12.2024
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
8895994fdaec469683cb11f7d13a9b9f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
27.12.2024 09:45
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
ce5fbcf50a6d471d9bd8453b72051778
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
16.01.2025 13:46
Статус:
Опубліковано