-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Послуги з управління побутовими відходами
429 498.70
UAH з ПДВ
Номер:
f27d566793094c5f9069ca18b778dbb3
Ідентифікатор договору:
UA-2024-03-15-011397-a-b1
Замовник:
Сумський державний університет
×
-
Код ЄДРПОУ:
05408289
-
Контактна особа:
Берестовська Ольга Іллівна 380542687825 o.berestovskaya@tender.sumdu.edu.ua
-
Адреса:
40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Харківська, будинок 116
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "А-МУССОН"
×
-
Код ЄДРПОУ:
35068151
-
Адреса:
40004, Україна, Сумська область, Суми, вулиця Леваневського, 10/1, офіс 27
Класифікатор ДК 021:2015:
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору:
2/612
Дата підписання:
05.04.2024 15:00
Період дії договору:
05.04.2024 00:00 - 28.02.2025 00:00
Сума договору:
429 498.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 71 583.12 UAH)
Оплачено:
429 498.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 71 583.12 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з управління твердими побутовими відходами
Кількість
1790.1 метри кубічні
Період постачання
до 28.02.2025
Місце постачання
40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Харківська, 116 , вул. Замостянська, 5, вул. Замостянська, 7, вул. Санаторна, 31, вул. Санаторна, 1, урочище “Cосняк”, просп. Свободи, 38-Б, просп. Свободи, 38/2, просп. Свободи, 38/1, вул. Люблінська, 10, вул. Петропавлівська, 57, вул. Петропавлівська, 59, вул. Академічна, 9, вул. Покровська, 9-1
На карті
Послуги з управління ремонтними відходами
Кількість
Період постачання
до 28.02.2025
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
a01ee6481e924f7fb092f69d23a61acc
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовились зменшити обсяг предмета договору, внести зміни до Договору і викласти п.п. 1.4. та 3.2. Договору в наступній редакції:
«1.4. Обсяг надання послуг -ТПВ – 1492,10 куб.м., РВ – 0 куб.м.»
«3.2. Вартість надання послуг з управління твердими побутовими відходами за 1 куб м. складає: 239,93 грн. в т.ч. ПДВ 39,99 грн.
Вартість надання послуг з управління ремонтними відходами за 1 куб м. складає: 392,12 грн. в т.ч. ПДВ 65,35 грн.
Загальна вартість договору складає 357 999,56 грн. (триста п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 56 копійок) в т.ч. ПДВ 59666,59 грн.
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
26.12.2024 11:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
6ce8bc25c6ed462cbf46cb7ad033b469
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк до 28.02.2025 р. достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2025 року.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
26.12.2024 15:00
Статус:
Опубліковано
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
c2c91697ab4f4fc0bc16762cff722307
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони домовилися внести зміни до Договору та викласти в наступній редакції такі пункти:
«1.4. Обсяг надання послуг за 2024 р. - ТПВ – 1492,10 куб.м., РВ – 0 куб.м.
Обсяг надання послуг з 01.01.2025 р. по 28.02.2025 р. – ТПВ- 298 куб.м.»
«3.2. Вартість надання послуг з управління твердими побутовими відходами за 1 куб м. складає: 239,93 грн. в т.ч. ПДВ 39,99 грн.
Вартість надання послуг з управління ремонтними відходами за 1 куб м. складає: 392,12 грн. в т.ч. ПДВ 65,35 грн.
Загальна вартість договору за 2024 р. складає 357 999,56 грн. (триста п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 56 копійок) в т.ч. ПДВ 59666,59 грн.
Сума цього Договору з 01.01.2025 р. по 28.02.2025 р. не перевищує 20% загального обсягу Договору за 2024 рік та становить 71 499,14 грн. (сімдесят одна тисяча чотириста дев’яносто дев’ять грн. 14 коп.) в т.ч. ПДВ 11916,52 грн.»
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
14.01.2025 11:00
Статус:
Опубліковано