• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Послуги з управління побутовими відходами

429 498.70 UAH з ПДВ
Номер: f27d566793094c5f9069ca18b778dbb3
Ідентифікатор договору: UA-2024-03-15-011397-a-b1
Замовник: Сумський державний університет
Постачальник: ТОВ "А-МУССОН"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 2/612
Дата підписання: 05.04.2024 15:00
Період дії договору: 05.04.2024 00:00 - 28.02.2025 00:00
Сума договору: 429 498.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 71 583.12 UAH)
Оплачено: 429 498.70 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 71 583.12 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з управління твердими побутовими відходами
Код ДК 021:2015: 90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення
Кількість 1790.1 метри кубічні
Період постачання до 28.02.2025
Місце постачання 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Харківська, 116 , вул. Замостянська, 5, вул. Замостянська, 7, вул. Санаторна, 31, вул. Санаторна, 1, урочище “Cосняк”, просп. Свободи, 38-Б, просп. Свободи, 38/2, просп. Свободи, 38/1, вул. Люблінська, 10, вул. Петропавлівська, 57, вул. Петропавлівська, 59, вул. Академічна, 9, вул. Покровська, 9-1 На карті
Послуги з управління ремонтними відходами
Код ДК 021:2015: 90513000-6 Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація/видалення
Кількість
Період постачання до 28.02.2025
Місце постачання 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Березовий Гай, 11 На карті

Внесені зміни

    Номер: a01ee6481e924f7fb092f69d23a61acc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовились зменшити обсяг предмета договору, внести зміни до Договору і викласти п.п. 1.4. та 3.2. Договору в наступній редакції: «1.4. Обсяг надання послуг -ТПВ – 1492,10 куб.м., РВ – 0 куб.м.» «3.2. Вартість надання послуг з управління твердими побутовими відходами за 1 куб м. складає: 239,93 грн. в т.ч. ПДВ 39,99 грн. Вартість надання послуг з управління ремонтними відходами за 1 куб м. складає: 392,12 грн. в т.ч. ПДВ 65,35 грн. Загальна вартість договору складає 357 999,56 грн. (триста п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 56 копійок) в т.ч. ПДВ 59666,59 грн.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 26.12.2024 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №2 від 26.12.2024 р. до Дог.№ 2_612 від 05.04.2024 р..pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 6ce8bc25c6ed462cbf46cb7ad033b469
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовилися продовжити дію Договору на строк до 28.02.2025 р. достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2025 року.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 26.12.2024 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ №3 від 26.12.2024 р. до Дог №2_612 від 05.04.2024 р..pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: c2c91697ab4f4fc0bc16762cff722307
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовилися внести зміни до Договору та викласти в наступній редакції такі пункти: «1.4. Обсяг надання послуг за 2024 р. - ТПВ – 1492,10 куб.м., РВ – 0 куб.м. Обсяг надання послуг з 01.01.2025 р. по 28.02.2025 р. – ТПВ- 298 куб.м.» «3.2. Вартість надання послуг з управління твердими побутовими відходами за 1 куб м. складає: 239,93 грн. в т.ч. ПДВ 39,99 грн. Вартість надання послуг з управління ремонтними відходами за 1 куб м. складає: 392,12 грн. в т.ч. ПДВ 65,35 грн. Загальна вартість договору за 2024 р. складає 357 999,56 грн. (триста п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 56 копійок) в т.ч. ПДВ 59666,59 грн. Сума цього Договору з 01.01.2025 р. по 28.02.2025 р. не перевищує 20% загального обсягу Договору за 2024 рік та становить 71 499,14 грн. (сімдесят одна тисяча чотириста дев’яносто дев’ять грн. 14 коп.) в т.ч. ПДВ 11916,52 грн.»
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 14.01.2025 11:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 4 від 14.01.2025р до Дог №2_612 від 05.04.2024 р.pdf
p7s
sign.p7s