• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Хліб пшеничний вищого ґатунку (15811100-7), хліб пшенично-житній першого ґатунку (15811100-7), код за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

«3.1. Ціна договору: 175127,97 грн. з ПДВ в т.ч. ПДВ 29188,00 грн. і складається із вартості усіх найменувань товару, вказаних в супровідних документах Учасника в рамках дії даного договору за заявками Замовника. КЕКВ 2610(2230). Джерело фінансування КПКВ 0212010 Кошти місцевого бюджету -158352,24 грн. з ПДВ ,в т.ч. ПДВ (20%):26392,04 грн. Кошти НСЗУ (2) -16775,73 грн. з ПДВ , у т.ч. ПДВ (20%): 2795,96 грн.»

175 127.97 UAH з ПДВ
Номер: 63a37765e1c64e5f9b10df351b528680
Ідентифікатор договору: UA-2024-03-11-006466-a-b1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКИЙ ХЛІБОЗАВОД №4"
Класифікатор ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські виробиАналіз за цим CPV
Опис: «3.1. Ціна договору: 175127,97 грн. з ПДВ в т.ч. ПДВ 29188,00 грн. і складається із вартості усіх найменувань товару, вказаних в супровідних документах Учасника в рамках дії даного договору за заявками Замовника. КЕКВ 2610(2230). Джерело фінансування КПКВ 0212010 Кошти місцевого бюджету -158352,24 грн. з ПДВ ,в т.ч. ПДВ (20%):26392,04 грн. Кошти НСЗУ (2) -16775,73 грн. з ПДВ , у т.ч. ПДВ (20%): 2795,96 грн.»
Номер договору: 6211
Дата підписання: 01.04.2024 08:45
Період дії договору: 01.04.2024 00:00 - 31.03.2025 00:00
Сума договору: 175 127.97 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 29 188.00 UAH)
Оплачено: 175 127.97 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 29 188.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Хліб пшеничний вищого ґатунку
Код ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб
Кількість 7897.5 кілограм
Період постачання до 31.03.2025
Місце постачання 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4 На карті
Хліб пшенично-житній першого ґатунку
Код ДК 021:2015: 15811100-7 Хліб
Кількість 2076.55 кілограм
Період постачання до 31.03.2025
Місце постачання 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4 На карті

Внесені зміни

    Номер: 661c3dba5e674590bf07377402042251
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домосилися зменшити ціну на позицію №1 та викласти п. 1.3. та 3.1. в новій редакції: " 3.1. Ціна договору: 216780.00 грн. з ПДВ (Двісті шістнадцять тисяч сімсот вісімдесят грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 36145,00 грн. і складається із вартості усіх найменувань товару, вказаних в супровідних документах Учасника в рамках дії даного договору за заявками Замовника КЕКВ 2610(2230). Джерело фінансування КПКВ 0212010 Кошти місцевого бюджету -151809,00 грн. з ПДВ ( Сто п’ятдесят одна тисяча вісімсот дев’ять грн. 00коп) ,в т.ч. ПДВ (20%):25301,50 грн. Кошти НСЗУ (2) -65061,00 грн. з ПДВ (Шістдесят пять тисяч шістдесят одна грн. 00 коп) , у т.ч. ПДВ (20%): 10843,50 грн.»
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 03.04.2024 10:50
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до договору 6211 від 01.04.2024.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: b538664cce864a13b88720e1d6fda9f0
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовилися зменшити обсяг закупівлі на 22633,14 (двадцять дві тисячі шістсот тридцять три грн. 14 коп.) та зробити перерозподіл між джереламі фінансування, викласти пункт 1.3. договору в новій редакції : « 1.3. Найменування (номенклатура,асортимент) товару ,кількість та ціна товару вказані в Специфікації : «3.1. Ціна договору: 194236,86 грн. з ПДВ (сто девяносто чотири тисячі двісті тридцять шість грн. 86 коп.) ,в т.ч. ПДВ 32373,81 грн. і складається із вартості усіх найменувань товару, вказаних в супровідних документах Учасника в рамках дії даного договору за заявками Замовника. КЕКВ 2610(2230). Джерело фінансування КПКВ 0212010 Кошти місцевого бюджету -129175,86 грн. з ПДВ ( Сто двадцять дев’ять тисяч сто сімдесят п’ять грн. 86коп) ,в т.ч. ПДВ (20%):21529,31 грн. Кошти НСЗУ (2) -65061,00 грн. з ПДВ (Шістдесят п’ять тисяч шістдесят одна грн. 00 коп) , у т.ч. ПДВ (20%): 10843.50 грн.»
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 24.12.2024 16:23
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 до дог 6211 від01.04.202.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: a802618bff2a4d98a9b3d5c30980b4cc
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони домовилися зменшити обсяг закупівлі на 48 285,27грн. (Сорок вісім тисяч двісті вісімдесят п'ять грн. 27коп.)
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2024 10:58
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 3 до Дог. № 6211 від 01.04.2024р..pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 8f7046f51517408db65e77f9b1977e02
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін, реєстрації у Замовника та діє до 31.03.2025р.
    Номер додаткової угоди: 4
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2024 11:03
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 4 до Дог. № 6211 від 01.04.2024р..pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: cfcd891b0d81471eb2903045e816eea1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони дішли згоди визначити загальну суму цієї додаткової угоди на 2025 рік в сумі 29 189,34 грн. (Двадцять дев'ять тисяч сто вісімдесят дев'ять грн. 34 коп.)
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 13.01.2025 10:14
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 5 до Дог.№ 6211 від 01.04.2024р..pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: efee856b3f03442493cdb13e3ac9c2ad
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1.Сторони домовилися зменшити обсяг закупівлі на 12,96 (Дванадцять гривень 96 коп.) , викласти пункт 1.3. договору в новій редакції : « 1.3. Найменування (номенклатура,асортимент) товару ,кількість та ціна товару вказані в Специфікації «3.1. Ціна договору: 175127,97 грн. з ПДВ (сто сімдесят п’ять тисяч cто двадцять сім грн. 97 коп.),в т.ч. ПДВ 29188,00 грн. і складається із вартості усіх найменувань товару, вказаних в супровідних документах Учасника в рамках дії даного договору за заявками Замовника. КЕКВ 2610(2230). Джерело фінансування КПКВ 0212010 Кошти місцевого бюджету -158352,24 грн. з ПДВ ( Сто п’ятдесят вісім тисяч триста п’ятдесят дві грн. 24 коп) ,в т.ч. ПДВ (20%):26392,04 грн. Кошти НСЗУ (2) -16775,73 грн. з ПДВ (шістнадцять тисяч сімсот сімдесят п’ять грн. 73 коп) , у т.ч. ПДВ (20%): 2795,96 грн.»
    Номер додаткової угоди: 6
    Дата внесення змін до договору: 18.03.2025 15:21
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 6 до дог 6211 від 01.04.2024 р..pdf
p7s
sign.p7s