• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

«Заходи з усунення аварій в бюджетних установах, а саме: усунення пошкоджень, що сталися внаслідок ракетної атаки російської федерації 31.07.2023 (заміна вікон та дверей з улаштуванням укосів) в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №80 Криворізької міської ради, розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Ракетна, 14а»

термін надання послуг: до 19.06.2024 року включно

144 020.00 UAH без ПДВ
Номер: e68819ab7afa4914ac4e07c00b6eab93
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-29-005866-a-a1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
Постачальник: ТОВ "БУД МАРКЕТ КР"
Класифікатор ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботиАналіз за цим CPV
Опис: термін надання послуг: до 19.06.2024 року включно
Номер договору: 134
Дата підписання: 02.04.2024 09:00
Період дії договору: 02.04.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 144 020.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 144 020.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Заходи з усунення аварій в бюджетних установах, а саме: усунення пошкоджень, що сталися внаслідок ракетної атаки російської федерації 31.07.2023 (заміна вікон та дверей з улаштуванням укосів) в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №80 Криворізької міської ради, розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Ракетна, 14а»
Код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 19.06.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: bb36d1e66c1c4f879c186938e71e0a3e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: термін надання послуг: до 19.05.2024 року включно
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 30.04.2024 16:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 (дог134).pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: d76157b0a0e047e9be9c0d7cdc921d2c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: термін надання послуг: до 19.06.2024 включно
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 20.05.2024 08:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 (дог 134).pdf
p7s
sign.p7s