-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
«Заходи з усунення аварій в бюджетних установах, а саме: усунення пошкоджень, що сталися внаслідок ракетної атаки російської федерації 31.07.2023 (заміна вікон та дверей з улаштуванням укосів) в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №80 Криворізької міської ради, розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Ракетна, 14а»
термін надання послуг: до 19.06.2024 року включно
144 020.00
UAH без ПДВ
Номер:
e68819ab7afa4914ac4e07c00b6eab93
Ідентифікатор договору:
UA-2024-02-29-005866-a-a1
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНКОМУ ЦЕНТРАЛЬНО-МІСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
02142325
-
Контактна особа:
Юлія Мороз +380980344537 juliatenderkr@gmail.com
-
Адреса:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. СВЯТО-МИКОЛАЇВСЬКА, буд. 27
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "БУД МАРКЕТ КР"
×
-
Код ЄДРПОУ:
45050753
-
Адреса:
50002, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, просп. Миру, Будинок 2а, квартира 16
Класифікатор ДК 021:2015:
45420000-7 Столярні та теслярні роботиАналіз за цим CPV
Опис:
термін надання послуг: до 19.06.2024 року включно
Номер договору:
134
Дата підписання:
02.04.2024 09:00
Період дії договору:
02.04.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
144 020.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
144 020.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
«Заходи з усунення аварій в бюджетних установах, а саме: усунення пошкоджень, що сталися внаслідок ракетної атаки російської федерації 31.07.2023 (заміна вікон та дверей з улаштуванням укосів) в Комунальному закладі дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу №80 Криворізької міської ради, розташований за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Ракетна, 14а»
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 19.06.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
bb36d1e66c1c4f879c186938e71e0a3e
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
термін надання послуг: до 19.05.2024 року включно
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.04.2024 16:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
d76157b0a0e047e9be9c0d7cdc921d2c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
термін надання послуг: до 19.06.2024 включно
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
20.05.2024 08:00
Статус:
Опубліковано