-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
ДК 021:2015: 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (технічне обслуговування та/або ремонт комп’ютерного обладнання з заміною запчастин)
230 214.00
UAH без ПДВ
Номер:
f18f0675c1044dd0b6511f53e1d70743
Ідентифікатор договору:
UA-2024-03-05-012267-a-a1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
38500095
-
Контактна особа:
Цехмейструк Наталія Миколаївна 380976010391 tender.skoraja103@gmail.com
-
Адреса:
10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ДОНЕЦЬКОВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3002115038
-
Адреса:
10030, Україна, Житомирська область, Житомир, Київська
Класифікатор ДК 021:2015:
50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерівАналіз за цим CPV
Номер договору:
43
Дата підписання:
28.03.2024 09:00
Період дії договору:
28.03.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
230 214.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
230 214.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
технічне обслуговування та/або ремонт комп’ютерного обладнання з заміною запчастин (детальний перелік послуг у Додатку 4 до тендерної документації)
Кількість
493 послуга
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
a3ddd6dd637a4b9f84f5f3f9a993fb1a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Замовник та Виконавець за домовленістю сторін, керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), а саме зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, сторони домовились зменшити загальну суму Договору на 14 606,00 грн. (чотирнадцять тисяч шістсот шість грн. 00 коп.) без ПДВ.
2. Змінити п. 4.1. розділу 4 Договору, виклавши його в наступній редакції:
«4.1. Ціна визначена у Договорі з урахуванням всіх витрат, податків та зборів Виконавця становить 230 214,00 грн. (двісті тридцять тисяч двісті чотирнадцять грн. 00 коп.) без ПДВ.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
30.12.2024 10:00
Статус:
Опубліковано