-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
різак для паперу А4
1 830.00
UAH без ПДВ
Номер:
6482129762b14aeca9e31ea0736d4b72
Ідентифікатор договору:
UA-2024-03-20-001159-a-a1
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Криничанської селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
41402738
-
Контактна особа:
Мар'яна Шаповал +380964607012 krinvidosvita.prozorro@ukr.net http://krn.osv.org.ua
-
Адреса:
52300, Україна, Дніпропетровська область, селище міського типу Кринички, ВУЛИЦЯ НАГІРНА, будинок 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ХАРИТОНЧУК БОГДАН ВОЛОДИМИРОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
3078418134
-
Адреса:
10001, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Вокзальна будинок 6 квартира 12
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору:
188
Дата підписання:
20.03.2024 09:32
Період дії договору:
20.03.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
1 830.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
різак для паперу А4
Кількість
1 штука
Період постачання
до 20.05.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f5554993b1cf43d6a5318a276427489f
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
29.03.2024 13:45
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
448a998c74a044ef985a5124064ee6d8
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
07.05.2024 08:56
Статус:
Опубліковано