• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті (ДК 021:2015 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)

4 317 800.00 UAH з ПДВ
Номер: 76dd0dae7be748d2921acaed3766a0bc
Ідентифікатор договору: UA-2024-03-19-012955-a-a1
Замовник: СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Постачальник: ТОВ «ІНЖТЕХКОМ»
Класифікатор ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору: 50 ДСК
Дата підписання: 15.03.2024 00:00
Період дії договору: 15.03.2024 00:00 - 31.12.2026 00:00
Сума договору: 4 317 800.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 719 633.33 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті (ДК 021:2015 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Код ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Кількість 1 робота
Період постачання 15.03.2024 - 31.12.2026
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: e56003541cf541e1af502785edc4e8c2
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з доведенням обсягу бюджетного фінансування на поточний рік та недостатністю бюджетного фінансування для завершення об’єкту, Сторони дійшли згоди: 1. Продовжити строк дії Договору та строк надання послуг за Договором, замінивши: - в пункті 7.1 розділу 7 Договору слова та цифри «до 31.12.2025 р.» на слова та цифри «до 31.12.2026 р.»; - в пункті 2.1 розділу 2 Договору слова та цифри «до 31.12.2025 р.» на слова та цифри «до 31.12.2026 р.». 2. Викласти підпункт 3.1.1 пункту 3.1 розділу 3 Договору в наступній редакції: «3.1.1. Вартість Договору дорівнює ціні та складає 14 121 841,00 грн., в тому числі за обсягами фінансування по роках: 2024 рік – 419 793,29 грн. (кошти за постановою КМУ №321 ДСК від 22.03.2024); 2025 рік – 757 289,94 грн.(кошти за розпорядженням КМУ №572-р ДСК від 11.06.2025); 2026 рік – 12 944 757,77 грн. ». 3. Викласти Додаток № 6 до Договору «План фінансування» в редакції, що додається; 4. Викласти Додаток № 4 до Договору «Календарний графік надання послуг» в редакції, що додається. 5. Доповнити банківські реквізити Замовника розрахунковим рахунком: IBAN UA808201720343200039000007401.
    Номер додаткової угоди: 5
    Дата внесення змін до договору: 28.07.2025 00:00
    Статус:
    Опубліковано