• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Придбання обладнання для благоустрою території комунального закладу «Куликівський заклад дошкільної освіти «Ромашка» Куликівської селищної ради» (збірний ігровий комплекс) (код за ЄЗС ДК 021:2015 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор)

Відповідно до листа звернення Постачальника №1 від 19.04.2024 р., на підставі пп.4 п.19 Особливостей та пп. 12.10.4 розділу 12 Договору Сторони домовились внести зміни до терміну поставки товару та викласти п.5.1. Договору в наступній редакції: "5.1. Строк поставки та встановлення Товару: до 16.05.2024 року включно."

784 990.00 UAH з ПДВ
Номер: c83cf430e79541fdaf75d286a6742396
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-13-006171-a-c2
Замовник: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КУЛИКІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ "РОМАШКА" КУЛИКІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
Постачальник: ТОВ "КАМІНО ЛТД"
Класифікатор ДК 021:2015: 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігорАналіз за цим CPV
Опис: Відповідно до листа звернення Постачальника №1 від 19.04.2024 р., на підставі пп.4 п.19 Особливостей та пп. 12.10.4 розділу 12 Договору Сторони домовились внести зміни до терміну поставки товару та викласти п.5.1. Договору в наступній редакції: "5.1. Строк поставки та встановлення Товару: до 16.05.2024 року включно."
Номер договору: №29
Дата підписання: 28.03.2024 09:00
Період дії договору: 28.03.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 784 990.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 130 831.67 UAH)
Оплачено: 784 990.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 130 831.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання обладнання для благоустрою території комунального закладу «Куликівський заклад дошкільної освіти «Ромашка» Куликівської селищної ради» (збірний ігровий комплекс)
Код ДК 021:2015: 37535200-9 Обладнання для ігрових майданчиків
Кількість 1 комплект
Період постачання до 16.05.2024
Місце постачання 16300, Україна, Чернігівська область, смт Куликівка, вул. Пирогова, буд. 14-Б На карті

Внесені зміни

    Номер: e0c2d34c3c704314979be737f3d48201
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до листа звернення Постачальника №1 від 19.04.2024 р., на підставі пп.4 п.19 Особливостей та пп. 12.10.4 розділу 12 Договору Сторони домовились внести зміни до терміну поставки товару та викласти п.5.1. Договору в наступній редакції: "5.1. Строк поставки та встановлення Товару: до 16.05.2024 року включно."
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 22.04.2024 08:55
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ №1 до Договору №29.PDF
p7s
sign.p7s