-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті (ДК 021:2015 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
5 193 100.00
UAH з ПДВ
Номер:
2267702fbad14fb8b338e773266923ce
Ідентифікатор договору:
UA-2024-03-19-010989-a-b1
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
24014538
-
Контактна особа:
Ніколаєнко Ольга Василівна 0542700479 nikolaienko.ov@restoration.gov.ua
-
Адреса:
40002, Україна, Сумська область, Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ «ІНЖТЕХКОМ»
×
-
Код ЄДРПОУ:
45339578
-
Адреса:
03039, Україна, Київська область, Київ, вул. Забіли Віктора, буд. 5, офіс 120
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Номер договору:
49 ДСК
Дата підписання:
15.03.2024 00:00
Період дії договору:
15.03.2024 00:00 - 31.12.2026 00:00
Сума договору:
5 193 100.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 865 516.67 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті (ДК 021:2015 71520000-9 – Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Кількість
1 робота
Період постачання
15.03.2024 - 31.12.2026
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
d9e3a5915da6492f95a11f008b3f1391
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
У зв’язку з доведенням обсягу бюджетного фінансування на поточний рік та недостатністю бюджетного фінансування для завершення об’єкту, Сторони дійшли згоди:
1. Продовжити строк дії Договору та строк надання послуг за Договором, замінивши:
- в пункті 7.1 розділу 7 Договору слова та цифри «до 31.12.2025 р.» на слова та цифри «до 31.12.2026 р.»;
- в пункті 2.1 розділу 2 Договору слова та цифри «до 31.12.2025 р.» на слова та цифри «до 31.12.2026 р.».
2. Викласти підпункт 3.1.1 пункту 3.1 розділу 3 Договору в наступній редакції:
«3.1.1. Вартість Договору дорівнює ціні та складає 10 433 246,00 грн., в тому числі за обсягами фінансування по роках:
2024 рік – 1 867 362,84 грн. (кошти за постановою КМУ №321 ДСК від 22.03.2024);
2025 рік – 781 680,71 грн. (кошти за розпорядженням КМУ №572-р ДСК від 11.06.2025);
2026 рік – 7 784 202,45 грн. ».
3. Викласти Додаток № 6 до Договору «План фінансування» в редакції, що додається;
4. Викласти Додаток № 4 до Договору «Календарний графік надання послуг» в редакції, що додається.
5. Доповнити банківські реквізити Замовника розрахунковим рахунком: IBAN UA808201720343200039000007401.
Номер додаткової угоди:
4
Дата внесення змін до договору:
28.07.2025 00:00
Статус:
Опубліковано