-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Технічний нагляд за проведенням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт будівлі №131/1 смт. Тростянець (1 черга)»
У зв'язку з затвердженням плану капітального ремонту на 2025 рік, змінами в обсязі отриманих кошторисних призначень на 2025 рік та продовженням строку виконання робіт за договором підряду до 2026 р. Сторони домовились продовжити строк дії договору до 31.12.2026 року і строк виконання робіт та укласти додаткову угоду про це.
64 800.00
UAH з ПДВ
Номер:
4599156a35194707af683338a05e3f88
Ідентифікатор договору:
UA-2024-02-29-003511-a-a1
Замовник:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ М. ВІННИЦЯ
×
-
Код ЄДРПОУ:
08320218
-
Контактна особа:
Ольга Антонова-Мазур +30633184807 a_ntonov_a@ukr.net
-
Адреса:
21007, Україна, Вінницька область, місто ВІННИЦЯ, вулиця СТРІЛЕЦЬКА, будинок 87
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬКОМУНІНВЕСТ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
32865587
-
Адреса:
Україна
Класифікатор ДК 021:2015:
71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робітАналіз за цим CPV
Опис:
У зв'язку з затвердженням плану капітального ремонту на 2025 рік, змінами в обсязі отриманих кошторисних призначень на 2025 рік та продовженням строку виконання робіт за договором
підряду до 2026 р. Сторони домовились продовжити строк дії договору до 31.12.2026 року і строк виконання робіт та укласти додаткову угоду про це.
Номер договору:
7451
Дата підписання:
02.04.2024 17:49
Період дії договору:
02.04.2024 00:00 - 31.12.2026 00:00
Сума договору:
64 800.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 800.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Технічний нагляд за проведенням робіт на об’єкті: «Капітальний ремонт будівлі №131/1 смт. Тростянець (1 черга)»
Кількість
1 робота
Період постачання
до 31.12.2026
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
50bd8a7e98314fed8f25a016ee11087c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
технічна помилка при оприлюдненні
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
24.01.2025 12:27
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
92bbdca10d0046f58c4439dbd90b8ad4
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
у зв'язку з
затвердженням плану капітального ремонту на 2025 рік, змінами в обсязі отриманих кошторисних призначень на 2025 рік та продовженням строку виконання робіт за договором
підряду №7313 від 08.02.2024р. до 2026р. Сторони домовились продовжити строк дії договору і строк виконання робіт та укласти дану додаткову угоду про наступне:
1. Викласти підпункт. 3.2.2. Договору №o 7451 від 02.04.2024 року в новій редакції:
«3.2.2. У 2024 році оплата наданих Послуг буде здійснюватися із Державного бюджету в сумі 49 840,00 грн, в тому числі ПДВ 8 306,67 грн.
У 2025 році оплата наданих Послуг буде здійснюватися із Державного бюджету в сумі 5 340,00 грн., в тому числі ПДВ 890,00 грн.
У 2026 році оплата наданих Послуг буде здійснюватися із Державного бюджету в сумі 9 620,00 грн., в тому числі ПДВ 1 603,33 грн.
2. Абзац 1 .Підпункту 8.1 Договору викласти в новій редакції:
«8.1 Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2026 р., але в будь-якому разі до повного виконання сторонами своїх зобов'язань.»
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
30.07.2025 00:00
Статус:
Опубліковано