• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщення з облаштуванням евакуаційних виходів в дошкільному навчальному закладі №75 Чернігівської міської ради Чернігівської області за адресою: вул. Незалежності, 20)

161 603.41 UAH з ПДВ
Номер: a8f087035635436fa8c3ffd5dd8bf612
Ідентифікатор договору: UA-2024-03-15-005300-a-c1
Замовник: Управління освіти Чернігівської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-АСПЕКТ"
Класифікатор ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 24/140
Дата підписання: 14.03.2024 12:04
Період дії договору: 14.03.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 161 603.41 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 26 933.90 UAH)
Оплачено: 161 603.41 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 26 933.90 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт приміщення з облаштуванням евакуаційних виходів в дошкільному навчальному закладі №75 Чернігівської міської ради Чернігівської області за адресою: вул. Незалежності, 20)
Код ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 14000, Україна, Чернігівська область, Чернігів, ЗДО №75 На карті

Внесені зміни

    Номер: 7679fa6ddd3345a689d936eba238b253
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 10.05.2024 16:39
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до договору 24.140.pdf
p7s
sign.p7s