-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з централізованого водопостачання (за ДК 021:2015 – 65110000-7 «Розподіл води»)
«1.2. На 2024 рік ліміт використання води складає 68 м. куб.»; «7. Тарифи на послуги встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону та визначені у пункті 20 договору. Орієнтовна (очікувана) вартість послуг закупівлі з урахуванням орієнтовного обсягу послуг становить 2 670 гривень 36 коп. без ПДВ.
2 670.36
UAH без ПДВ
Номер:
82f06ac1cc244cc293010425e099ad24
Ідентифікатор договору:
UA-2024-03-15-004595-a-a1
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
38624322
-
Контактна особа:
Сергій Малиновський +380412423859 malinovskiy.s@zt.dsns.gov.ua https://zt.dsns.gov.ua/
-
Адреса:
10006, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Героїв Пожежників, будинок 67-б
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО КРАСНОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ "УКРАЇНА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41829937
-
Адреса:
13262, Україна, Житомирська область, Бердичівський р-н село Молочки, ВУЛИЦЯ МИРУ будинок 2
Класифікатор ДК 021:2015:
65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Опис:
«1.2. На 2024 рік ліміт використання води складає 68 м. куб.»;
«7. Тарифи на послуги встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону та визначені у пункті 20 договору.
Орієнтовна (очікувана) вартість послуг закупівлі з урахуванням орієнтовного обсягу послуг становить 2 670 гривень 36 коп. без ПДВ.
Номер договору:
122
Дата підписання:
15.03.2024 11:34
Період дії договору:
15.03.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
2 670.36 UAH без ПДВ
Оплачено:
2 670.36 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водопостачання
Кількість
68 метр кубічний
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
13253, Україна, Житомирська область, смт Іванопіль, Бердичівський район, вул. Незалежності, 10
На карті
Внесені зміни
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
d3d4e91c8d9844d995be71ea8a98e511
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
1. Сторони дійшли згоди, керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (із змінами) та пп. 1 п.10 Додатку до Договору, зменшити загальну суму договору на 405,54 грн. (чотириста п’ять гривень 54 коп.), без ПДВ, у зв’язку із приведенням суми договору до суми фактично наданих послуг та домовились внести наступні зміни до Договору:
1.1. Внести зміни до першого абзацу п.1.2., п.7 Додатку до Договору та викласти їх у наступній редакції:
«1.2. На 2024 рік ліміт використання води складає 68 м. куб.»;
«7. Тарифи на послуги встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону та визначені у пункті 20 договору.
Орієнтовна (очікувана) вартість послуг закупівлі з урахуванням орієнтовного обсягу послуг становить 2 670 гривень 36 коп. (дві тисячі шістсот сімдесят гривень 36 копійок), без ПДВ.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
20.12.2024 15:34
Статус:
Опубліковано