• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний для друку)

480 540.96 UAH з ПДВ
Номер: cbe55c26573f49d7babc27d0d2a0cae8
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-29-003667-a-b1
Замовник: Управління освіти Чернігівської міської ради
Постачальник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Прайм Офіс"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Папір офісний для друку: 147.36000 UAH з ПДВ
Номер договору: 24/145
Дата підписання: 26.03.2024 18:25
Період дії договору: 26.03.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 480 540.96 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 80 090.16 UAH)
Оплачено: 480 540.96 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 80 090.16 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний для друку
Код ДК 021:2015: 30197630-1 Папір для друку
Кількість 3261 штука
Період постачання до 15.04.2024
Місце постачання 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, вул. Андрія Мовчана, 48 (господарча група управління освіти Чернігівської міської ради На карті

Внесені зміни

    Номер: 0a234aa25cda4e34a20bda1f4ff8cce8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 10.04.2024 11:25
    Статус:
    Опубліковано
PDF
ДУ №1 Договір №24.145.PDF
p7s
sign.p7s