-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
2024 Послуги з централізованого водовідведення код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 90430000-0 - Послуги з відведення стічних вод
310 560.00
UAH з ПДВ
Номер:
9b20d954868d4c66afe91ddf86181b10
Ідентифікатор договору:
UA-2024-03-14-005255-a-c1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Романівська лікарня" Романівської селищної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
01991613
-
Контактна особа:
Богдана Башинська +380414623632 buhgalter.rom@ukr.net
-
Адреса:
13001, Україна, Житомирська область, смт. Романів, вул. Медична, буд. 2
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КП "Комформ" РСР
×
-
Код ЄДРПОУ:
45083031
-
Адреса:
13001, Україна, Житомирська область, смт.Романів, провулок Костельний,6
Класифікатор ДК 021:2015:
90430000-0 Послуги з відведення стічних водАналіз за цим CPV
Номер договору:
5
Дата підписання:
12.03.2024 12:13
Період дії договору:
12.03.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
310 560.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 51 760.00 UAH)
Оплачено:
310 560.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 51 760.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
2024 Послуги з централізованого водовідведення код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: 90430000-0 - Послуги з відведення стічних вод
Кількість
5438 метр кубічний
Період постачання
до 31.12.2024
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Номер:
b49f6073bbed434ba2d47f4a8c65a52c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
керуючись Цивільним та Господарським кодексами України, Законом України "Про публічні закупівлі", пунктом 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, дійшли взаємної згоди укласти цю додаткову угоду (далі — Додаткова угода) до Договору про надання послуг з централізованого водовідведення №5 від 12.03.2024 року (далі – Договір) про наступне:
1. На підставі Рішення виконавчого комітету Романівської селищної ради Житомирського району Житомирської області від 30.07.2024 року №182 «Про встановлення тарифів на послуги з центрального водопостачання та водовідведення, які надаються комунальним підприємством «Комфорт», які вводяться в дію з 01.08.2024 року сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до пункту 3.1 Договору, виклавши його в наступній редакції, а саме:
«3.1. Тарифи на послуги становлять станом на 01.08.2024 р.: Послуги з централізованого водовідведення 63,12 грн/м3, обсяг всього 2560 м.куб».
2. Усі інші умови Договору залишаються без змін. Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
09.09.2024 11:00
Статус:
Опубліковано