• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Туалетний папір

342 720.00 UAH з ПДВ
Номер: 9d39b625be494b8c8352b2cba0c42d94
Ідентифікатор договору: UA-2024-03-07-006750-a-a1
Замовник: Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України
Постачальник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Класифікатор ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветкиАналіз за цим CPV
Номер договору: 17
Дата підписання: 18.03.2024 09:00
Період дії договору: 18.03.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 342 720.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 57 120.00 UAH)
Оплачено: 342 720.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 57 120.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір туалетний Поділля (4820164151310), 1 рулон
Код ДК 021:2015: 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Кількість 48000 штука
Період постачання до 01.04.2024
Місце постачання 01008, Україна, Київська область, м. Київ, вулиця Михайла Грушевського, 12/2 На карті

Внесені зміни

    Номер: 8d3e4c62b5d94e398e2ad7f0b2d4f4ec
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли згоди відповідно до підпункту 4 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) продовжити строк виконання зобов’язань щодо передачі товару та викласти п.3.2. Договору у новій редакції, а саме: «3.2. Строк поставки Товару – до 01 квітня 2024 року.» 2. Всі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують обов’язковість їх виконання.
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 29.03.2024 09:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Обгрунтування.pdf
pdf
Повідомлення про внесення змін №1 до Договору №17 від 18.03....
pdf
Додаткова угода №1 до Договору №17 від 18.03.2024.pdf
p7s
sign.p7s