• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації пільгового одноразового гарячого харчування для учнів закладів загальної середньої освіти Оболонського району м. Києва, заснованих на комунальній власності територіальної громади міста Києва)

9 000 739.00 UAH без ПДВ
Номер: 1834846b485845e7a36722fd72345edc
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-04-006255-a-a2
Замовник: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Класифікатор ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчуванняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: код ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації пільгового одноразового гарячого харчування для учнів закладів загальної середньої освіти Оболонського району м. Києва, заснованих на комунальній власності територіальної громади міста Києва): 9 000 739.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 32-П
Дата підписання: 25.03.2024 09:00
Період дії договору: 25.03.2024 00:00 - 01.07.2024 00:00
Сума договору: 9 000 739.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 9 000 739.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
код ДК 021:2015 – 55320000-9 Послуги з організації харчування (Послуги з організації пільгового одноразового гарячого харчування для учнів закладів загальної середньої освіти Оболонського району м. Києва, заснованих на комунальній власності територіальної громади міста Києва)
Код ДК 021:2015: 55320000-9 Послуги з організації харчування
Кількість 1 послуга
Період постачання до 01.07.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: b9067dfbd17641fd8833c4a53755635f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись статтями 632, 651, 654 Цивільного кодексу України, підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (щодо зміни істотних умов договору в зв’язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника), пунктом 11.1. та підпунктом 6.2.10. пункту 6.2. Договору, враховуючи фактичне часткове використання потреби 2024 року, Сторони дійшли взаємної згоди зменшити ціну Договору та викласти пункт 3.1. Договору та Додаток № 1 в новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.03.2024 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до 32-П.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: e94fd95f80234687ba384d56e070e923
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись статтями 632, 651-654 Цивільного кодексу України та пунктами 3.2., 11.1. Договору, за підсумком фактично наданих Виконавцем послуг, з метою приведення Договору у відповідність згідно з вимогами чинного законодавства, Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору на 2566208,00 грн, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 28.06.2024 13:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 до 32-П.pdf
p7s
sign.p7s