• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Послуги прибирання приміщень та прибудинкових територій

1 460 245.50 UAH з ПДВ
Номер: a624e256229a42fe84e591d412f17a51
Ідентифікатор договору: UA-2023-12-06-019700-a-c5
Замовник: Головне управління Пенсійного фонду України в м. Києві
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРДИНАЛ-КЛІНІНГ"
Класифікатор ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибиранняАналіз за цим CPV
Номер договору: 49
Дата підписання: 28.03.2024 00:00
Період дії договору: до 31.12.2024 23:59
Сума договору: 1 460 245.50 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 243 374.25 UAH)
Оплачено: 1 455 378.02 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 242 563.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги прибирання приміщень та прибудинкових територій
Код ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання
Кількість 1
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Відповідно до умов Договору На карті

Внесені зміни

    Номер: 282466f3b3414790ad048ac842af9a3f
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі; узгоджене зменшення ціни.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.03.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода _ 1 від 28.03.2024 до ДОГОВОРУ _ 49 про заку...