-
Спрощена закупівля
-
КЕП
Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням.
Послуги з консультування у сфері комп"ютерних систем автоматизації фінансово-господарської діяльності Замовника. Факт надання Послуг оформлюється шляхом підписання Акту здачі-прийняття наданих послуг.Даний Договір набуває чинності з дати підписання, і діє до «31» грудня 2018 р .Додатки до цього Договору є його невід’ємними частинами. Протокол погодження договірної ціни (Додаток №1). Специфікація (Додаток №2).
5 278.00
UAH з ПДВ
Номер:
1da8b022cabb4864bf90c890d8b17bee
Ідентифікатор договору:
UA-2018-07-24-000489-c-c1
Замовник:
Київський міський центр по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат
×
-
Код ЄДРПОУ:
22886300
-
Контактна особа:
Осовська Людмила Федорівна 380444042119 osovska@kvc.com.ua
-
Адреса:
03165, Україна, Київська область, Київ, проспект Космонавта Комарова,7
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СОФТ КВАРТАЛ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
41659030
-
Контактна особа:
Меркулова Людмила Степанівна 380501328551, 380501328551 softquartal@gmail.com
-
Адреса:
02088, Україна, місто Київ, Київ, ВУЛИЦЯ ПРОМИСЛОВА, будинок 2
Класифікатор ДК 021:2015:
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Опис:
Послуги з консультування у сфері комп"ютерних систем автоматизації фінансово-господарської діяльності Замовника. Факт надання Послуг оформлюється шляхом підписання Акту здачі-прийняття наданих послуг.Даний Договір набуває чинності з дати підписання, і діє до «31» грудня 2018 р .Додатки до цього Договору є його невід’ємними частинами.
Протокол погодження договірної ціни (Додаток №1). Специфікація (Додаток №2).
Номер договору:
№ 166/177
Дата підписання:
22.08.2018 12:00
Період дії договору:
22.08.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Сума договору:
5 278.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 278.00 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з консультування у сфері комп’ютерних систем автоматизації фінансово - господарської діяльності Замовника.
Кількість
1 послуга
Період постачання
13.08.2018 - 31.12.2018