-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Послуги з підтримки систем "ІС-ПРО","М.Е.ДОК"
980.00
UAH без ПДВ
Номер:
cf96c8a287e6463c8c30e1205fc2fdeb
Ідентифікатор договору:
UA-2024-03-06-011615-a-b1
Замовник:
ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ СТАВЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
44153692
-
Контактна особа:
Марія Мироник +380664968466 stavchanu_fv@ukr.net
-
Адреса:
59316, Україна, Чернівецька область, Кіцманський р-н, село Ставчани, вул.Головна, будинок 52
-
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Постачальник:
ГУЛЯК СЕРГІЙ ПАВЛОВИЧ
×
-
Код ЄДРПОУ:
2206812858
-
Контактна особа:
0372575527
-
Адреса:
58004, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, ВУЛ. Героїв Майдану будинок 194а
Класифікатор ДК 021:2015:
72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченнямАналіз за цим CPV
Номер договору:
2/24
Дата підписання:
06.03.2024 16:07
Період дії договору:
06.03.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
980.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору:
Уповноваженою особою під час проведення закупівлі «Послуги з підтримки систем «ІС-ПРО», «М.Е.ДОК»» ДК 021:2015: 72261000-2 щодо Закупівлі було виявлено механічну помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме:
Було створено план на суму 11760 грн., а закупівля на суму 980 грн.було прийнято рішення розірвати договір
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з підтримки систем "ІС-ПРО","М.Е.ДОК"
Кількість
12 штуки
Період постачання
06.03.2024 - 31.12.2024
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
bdaa717c230549d3a3952351a1f27665
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Уповноваженою особою під час проведення закупівлі «Послуги з підтримки систем «ІС-ПРО», «М.Е.ДОК»» ДК 021:2015: 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення за ідентифікатором № UA-2024-03-06-011615-a щодо Закупівлі було виявлено механічну помилку, допущену при внесенні інформації про закупівлю, а саме:
Було створено план на суму 11760 грн., а закупівля на суму 980 грн.
У зв’язку з тим, що система Prozorro не дає технічної можливості виправити зазначену помилку шляхом коригування невірної та помилково опублікованої інформації на сторінці закупівлі № UA-2024-03-06-011615-a, оскільки на даний момент в електронній системі закупівель Договір № 2/24 від 06.03.2024 р. завершено , необхідно прийняти рішення про визнання закупівлі UA-2024-03-06-011615-a від 06.03.2024 р. недійсною та про виправлення вищезазначеної допущеної технічної помилки шляхом оприлюднення нового плану закупівлі та самої закупівлі про укладений Договір № 2/24 від 06.03.2024 р у системі Prozorrо.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
07.03.2024 13:45
Статус:
Опубліковано