-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Код ДК 021-2015 (CPV): 22820000-4 - Бланки (реєстр лікарських засобів, які надійшли до лікувально- профілактичного закладу, 100 арк., м'яка палітурка; журнал реєстрації заяв інвалідів, дітей- інвалідів про взяття їх на облік для отримання і заміни технічних та інших засобів 100 арк., м'яка палітурка; картка забезпечення технічними та іншими засобами; історія розвитку дитини; довідка про тимчасову непрацездатність студента навчального закладу про хворобу, карантин і інші причини відсутності дитини, яка відвідує загальноосвітній навчальний заклад, дошкільний навчальний заклад; накладка; направлення на аналіз; аналіз крові на цукор; особова карта обліку нарахування заробітної плати ) (За рахунок місцевого бюджету)
3 390.00
UAH без ПДВ
Номер:
8e4dffdc01c84bc8895940ab418c9198
Ідентифікатор договору:
UA-2024-03-06-004151-a-b1
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ БІЛИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ"
×
-
Код ЄДРПОУ:
44006787
-
Контактна особа:
Тихоненко Ірина Миколаївна +380668271195 bilikipmsd@ukr.net
-
Адреса:
39220, Україна, Полтавська область, селище міського типу Білики, вулиця Миру, будинок 6
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
СПД-ФО Жук Станіслав Олексійович
×
-
Код ЄДРПОУ:
2483711077
-
Контактна особа:
Жук С 0509339757
-
Адреса:
39220, Україна, Полтавська область, смт.Білики, вул.Пристанційна 2Г кв.2
Класифікатор ДК 021:2015:
22820000-4 БланкиАналіз за цим CPV
Номер договору:
40
Дата підписання:
05.03.2024 00:00
Період дії договору:
05.03.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору:
3 390.00 UAH без ПДВ
Документи
Документів не завантажено.
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
реєстр лікарських засобів, які надійшли до лікувально- профілактичного закладу, 100 арк., м'яка палітурка
Кількість
3 штуки
Період постачання
до 31.12.2024
журнал реєстрації заяв інвалідів, дітей- інвалідів про взяття їх на облік для отримання і заміни технічних та інших засобів 100 арк., м'яка палітурка
Кількість
1 штуки
Період постачання
до 31.12.2024
картка забезпечення технічними та іншими засобами
Кількість
100 штуки
Період постачання
до 31.12.2024
історія розвитку дитини
Кількість
50 штуки
Період постачання
до 31.12.2024
довідка про тимчасову непрацездатність студента навчального закладу про хворобу, карантин і інші причини відсутності дитини, яка відвідує загальноосвітній навчальний заклад, дошкільний навчальний заклад
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 31.12.2024
накладка
Кількість
200 штуки
Період постачання
до 31.12.2024
направлення на аналіз
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 31.12.2024
аналіз крові на цукор
Кількість
1000 штуки
Період постачання
до 31.12.2024
особова карта обліку нарахування заробітної плати
Кількість
50 штуки
Період постачання
до 31.12.2024