• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (бактеріологічне обстеження)

21 851.42 UAH з ПДВ
Номер: b1ef6643295b4076b78ecc804da93373
Ідентифікатор договору: UA-2024-03-06-000409-a-b1
Замовник: Комунальне підприємство "Калинівська центральна районна лікарня" Калинівської міської ради
Постачальник: ВСП Калинівський відділ ДУ "Вінницький ОЦКПХ МОЗ України" Хмільницького району
Класифікатор ДК 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 398/80
Дата підписання: 06.03.2024 00:00
Період дії договору: 06.03.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 21 851.42 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 641.90 UAH)
Оплачено: 21 851.42 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 641.90 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (бактеріологічне обстеження)
Код ДК 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання 06.03.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 22400, Україна, Вінницька область, Калинівка, вул. Чкалова, будинок 6 На карті

Внесені зміни

    Номер: 72c6e451f4f04e97a5dea2440a2100e4
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: У зв’язку з виробничою необхідністю розділ 1 та пункт 2.1 викладено в іншій редакції.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
    Дата внесення змін до договору: 12.06.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №1 до Договору №398-80.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: b41dc2debf8a4ff59fe8755efaabfaab
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Загальна сума Договору складає 21 851,42 грн. (двадцять одна тисяча вісімсот п’ятдесят одна гривня 42 коп.) з ПДВ. Зменшено на 8148,58 грн.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
    Дата внесення змін до договору: 27.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Додаткова угода №2 до Договору №398-80.pdf
p7s
sign.p7s