• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Надання послуг з поводженням побутовими відходами (вивезення твердих побутових відходів) (ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)

- «Обсяги надання послуг за цим Договором складають 20,9 куб. метрів»; - «11. Ціна цього Договору становить 4 263,60 грн. (чотири тисячі двісті шістдесят три гривні 60 копійок), в т.ч. ПДВ 710,60 грн.». 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними.

4 263.60 UAH з ПДВ
Номер: 1bd07c3191ba40dfa68271224c00e475
Ідентифікатор договору: UA-2024-03-05-001781-a-a1
Замовник: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКОРЕСУРС" МАЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Опис: - «Обсяги надання послуг за цим Договором складають 20,9 куб. метрів»; - «11. Ціна цього Договору становить 4 263,60 грн. (чотири тисячі двісті шістдесят три гривні 60 копійок), в т.ч. ПДВ 710,60 грн.». 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними.
Номер договору: 571
Дата підписання: 05.03.2024 09:47
Період дії договору: 05.03.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 4 263.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 710.60 UAH)
Оплачено: 4 263.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 710.60 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Надання послуг з поводженням побутовими відходами (вивезення твердих побутових відходів)
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 20.9 метр кубічний
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 11601, Україна, Житомирська область, Коростенський район, місто Малин, вул. Грушевського, 14. На карті

Внесені зміни

    Номер: ca6c38802cc24dda8c1c169228874a27
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли згоди, керуючись пп.1 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (із змінами) та п.22 Договору, зменшити загальну суму договору на 2 876,40 грн. (дві тисячі вісімсот сімдесят шість гривень 40 коп.), в тому числі ПДВ – 479,40 грн., у зв’язку із приведенням суми договору до суми фактично наданих послуг та внести зміни до другого абзацу п.1 та пункту 11 Договору та викласти їх в наступній редакції: - «Обсяги надання послуг за цим Договором складають 20,9 куб. метрів»; - «11. Ціна цього Договору становить 4 263,60 грн. (чотири тисячі двісті шістдесят три гривні 60 копійок), в т.ч. ПДВ 710,60 грн.». 2. Всі інші умови Договору залишаються незмінними та Сторони підтверджують свої зобов’язання за ними.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 24.12.2024 14:58
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ_1_571.pdf
p7s
sign.p7s