-
Запит (ціни) пропозицій
-
КЕП
Глюкози розчин для ін'єкцій 40 % по 10 мл №10; Глюкози розчин для ін'єкцій 40 % по 20 мл №10; Глюкози розчин для інфузій 10 % по 400 мл
215 332.82
UAH з ПДВ
Номер:
1c37f80cd32e4493a6d37966afb0a30b
Ідентифікатор договору:
UA-2024-02-28-007846-a-b1
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня швидкої медичної допомоги" Кропивницької міської ради"
×
-
Код ЄДРПОУ:
05493852
-
Контактна особа:
Валерія Кисленко +380501088631 tenderbolnica@gmail.com
-
Адреса:
25005, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Короленка, 56
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ "СТМ-Фарм"
×
-
Код ЄДРПОУ:
43808856
-
Адреса:
49040, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Панікахи будинок 2 кімната 405
Класифікатор ДК 021:2015:
33600000-6 Фармацевтична продукціяАналіз за цим CPV
Номер договору:
98
Дата підписання:
07.03.2024 14:07
Період дії договору:
07.03.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
215 332.82 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 14 087.19 UAH)
Оплачено:
215 332.82 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 14 087.19 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Глюкоза р-н д / ін 40% 10мл N10
×
-
МНН:
glucose Glucose
Кількість
100 пачка
Період постачання
до 31.12.2024
ГЛЮКОЗА-ДАРНИЦЯ,розчин для ін'єкцій, 400мг/мл 20мл №10
×
-
МНН:
glucose Glucose
Кількість
700 пачка
Період постачання
до 31.12.2024
Глюкоза. Розчин для інфузій 10% по 400мл (4820039750105)
×
-
МНН:
glucose Glucose
Кількість
4000 флакон
Період постачання
до 31.12.2024
Внесені зміни
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
Номер:
cb523973cbb54fd0856a2efdd12d5182
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Керуючись пп. 5 п.19 Постанови КМУ № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», п.12.1.5 Договору, погодження зміни
ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), Сторони погодили внести наступні зміни до Договору про закупівлю товарів № 98 від 07.03.2024 року, та викласти їх в наступній редакції: Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 97,70 грн. (Дев’яносто сім грн. 70 коп.) та викласти п. 3.1 Договору про закупівлю товарів № 98 від 07.03.2024 року в наступній редакції:
«3.1. Ціна цього Договору становить 215 567,30 грн. з ПДВ (Двісті п’ятнадцять тисяч п’ятсот шістдесят сім грн. 30 коп. з ПДВ), в тому числі ПДВ 14 102,53 грн. (Чотирнадцять тисяч сто дві грн. 53 коп.).»
2. Відповідно Специфікацію (Додаток №1) до Договору про закупівлю товарів № 98 від 07.03.2024 року викласти в новій редакції, що додається та є невід'ємною частиною Договору.
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
14.05.2024 10:29
Статус:
Опубліковано
- Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
Номер:
547a2d7b95f84bbe8aa234da877c1c0b
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Зменшення суми договору
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
26.12.2024 13:13
Статус:
Опубліковано