-
Відкриті торги з особливостями
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів марки ISUZU в м. Київ
1 061 424.00
UAH з ПДВ
Номер:
a0f71eaac96c4978be4ecdc90b4febc0
Ідентифікатор договору:
UA-2024-02-20-012569-a-c1
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
×
-
Код ЄДРПОУ:
21560045
-
Контактна особа:
Зозуля-Савіцька Ольга 380506508925 ZOZULYA-OP@UKRPOSHTA.UA http://ukrposhta.ua
-
Адреса:
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22
-
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІОЛ-АВТО"
×
-
Код ЄДРПОУ:
37200345
-
Адреса:
03057, Україна, м. Київ, вул.Дегтярівська, будинок 31
Класифікатор ДК 021:2015:
50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнанняАналіз за цим CPV
Номер договору:
110324-90Е
Дата підписання:
14.03.2024 00:00
Період дії договору:
14.03.2024 00:00 - 31.03.2025 00:00
Сума договору:
1 061 424.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 176 904.00 UAH)
Оплачено:
161 397.89 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 26 899.65 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з ремонту і технічного обслуговування ДТЗ марки ISUZU в м. Київ
Кількість
700 людино-година
Період постачання
до 31.12.2024
Місце постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22. Місце надання Послуг – місце знаходження (адреса) станції технічного обслуговування Виконавця та/або субпідрядника
На карті
Внесені зміни
- Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер:
4a28b29849344cb48ccba2e3900a24d9
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Сторони, керуючись пунктами 11.8. та 12.7 Договору та підпунктом 8 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників», передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, дійшли взаємної згоди змінити (продовжити) строк дії Договору із збільшенням обсягу Послуг до 20 відсотків від суми Договору, та викласти:
пункт 5.1. Договору в такій редакції: «5.1. Ціна цього Договору становить 1 061 424,00 грн. (один мільйон шістдесят одна тисяча чотириста двадцять чотири гривні 00 коп.), у т.ч. ПДВ 20 % – 176 904,00 грн. (сто сімдесят шість тисяч дев’ятсот чотири гривні 00 коп.)»;
абзац перший пункту 11.1. Договору в такій редакції: «11.1. Договір набирає чинності з дня його підписання/підписання шляхом накладання електронних підписів, використання яких передбачено Договором (у залежності від форми складання Договору: паперовій чи у формі електронного документу відповідно) уповноваженими представниками Сторін та діє до 31 березня 2025 року включно. Припинення дії Договору чи його розірвання не звільняє будь-яку із Сторін від обов’язку виконати свої зобов’язання за Договором, які виникли до такого припинення (розірвання) на підставі належно виконаного іншою Стороною свого зобов’язання за Договором.».;
Додаток 2 до Договору «Відомості щодо вартості Послуг» в новій редакції, що додається (Додаток 1 до Угоди).
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
17.12.2024 00:00
Статус:
Опубліковано