• Відкриті торги
  • КЕП

Придбання: пенал для роздягання дорослих, шафа для одягу з овальною штангою, стінка офісна, шкафчики кольорові, шафа, тумба з шухлядами, трибуна, приставка Бріфінг, шафа для костюмів, шафа книжна, стелаж кутовий, полиці навісні, придбання трибуни лекторської

Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації, назване у подальшому «Замовник», в особі начальника Васіної Марини Володимирівни, що діє на підставі Положення, з однієї сторони, і ПП «Контраст - М», назване в подальшому «Постачальник», в особі директора Максименко Максима Миколайовича, що діє на підставі статуту, з іншої сторони, уклали цей Договір про наступне: 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. Постачальник зобов'язується у визначений Договором строк поставити Покупцю шкільні меблі згідно ЄЗС ДК 021:2015-39130000-2 "Офісні меблі" Придбання: пенал для роздягання дорослих, шафа для одягу з овальною штангою, стінка офісна, шкафчики кольорові, шафа, тумба з шухлядами, трибуна, приставка Бріфінг, шафа для костюмів, шафа книжна, стелаж кутовий, полиці навісні, придбання трибуни лекторської (надалі – «Товар»), зазначені в специфікації (Додаток № 1), а Покупець прийняти і оплатити Товар. 1.2. Кількість зазначена в специфікації (Додаток №1), що надається до цього Договору і є його невід'ємною частиною. 1.3. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків та потреб Покупця. 2. ЯКІСТЬ ТА КОМПЛЕКТНІСТЬ ТОВАРУ 2.1. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, що встановлює вимоги до його якості, та загальноприйнятим вимогам, встановленим до даного виду товару. 2.2. У разі передачі товару, що не відповідають вимогам встановленим пунктом 2.1. цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити їх на якісні або укомплектувати їх за власний рахунок. 3. ЦІНА ДОГОВОРУ 3.1. Загальна ціна Договору становить – 2 142 576,00 (два мільйона сто сорок дві тисячі п’ятсот сімдесят шість гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 357096,00 ( триста п’ятдесят сім тисяч дев’яносто шість гривні 00 коп.) відповідно до відповідно до СПЕЦИФІКАЦІЇ НА ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 1 до Договору). 3.2. Ціна договору з урахуванням витрат на транспортування до закладів освіти відповідно до дислокації закладів, страхування, завантаження, розвантаження, зберігання, зборку меблів у закладах освіти, встановлення меблів, наявність сертифікатів, тощо.

2 142 576.00 UAH з ПДВ
Номер: 4fc7a43ea22145a882ac5a9784408533
Ідентифікатор договору: UA-2018-07-19-000483-c-b1
Постачальник: ПП "КОНТРАСТ-М"
Класифікатор ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні мебліАналіз за цим CPV
Опис: Управління освіти Подільської районної в місті Києві державної адміністрації, назване у подальшому «Замовник», в особі начальника Васіної Марини Володимирівни, що діє на підставі Положення, з однієї сторони, і ПП «Контраст - М», назване в подальшому «Постачальник», в особі директора Максименко Максима Миколайовича, що діє на підставі статуту, з іншої сторони, уклали цей Договір про наступне: 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. Постачальник зобов'язується у визначений Договором строк поставити Покупцю шкільні меблі згідно ЄЗС ДК 021:2015-39130000-2 "Офісні меблі" Придбання: пенал для роздягання дорослих, шафа для одягу з овальною штангою, стінка офісна, шкафчики кольорові, шафа, тумба з шухлядами, трибуна, приставка Бріфінг, шафа для костюмів, шафа книжна, стелаж кутовий, полиці навісні, придбання трибуни лекторської (надалі – «Товар»), зазначені в специфікації (Додаток № 1), а Покупець прийняти і оплатити Товар. 1.2. Кількість зазначена в специфікації (Додаток №1), що надається до цього Договору і є його невід'ємною частиною. 1.3. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків та потреб Покупця. 2. ЯКІСТЬ ТА КОМПЛЕКТНІСТЬ ТОВАРУ 2.1. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає стандартам, технічним умовам, іншій технічній документації, що встановлює вимоги до його якості, та загальноприйнятим вимогам, встановленим до даного виду товару. 2.2. У разі передачі товару, що не відповідають вимогам встановленим пунктом 2.1. цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити їх на якісні або укомплектувати їх за власний рахунок. 3. ЦІНА ДОГОВОРУ 3.1. Загальна ціна Договору становить – 2 142 576,00 (два мільйона сто сорок дві тисячі п’ятсот сімдесят шість гривень 00 коп.), в т.ч. ПДВ 20% - 357096,00 ( триста п’ятдесят сім тисяч дев’яносто шість гривні 00 коп.) відповідно до відповідно до СПЕЦИФІКАЦІЇ НА ЗАКУПІВЛЮ (Додаток № 1 до Договору). 3.2. Ціна договору з урахуванням витрат на транспортування до закладів освіти відповідно до дислокації закладів, страхування, завантаження, розвантаження, зберігання, зборку меблів у закладах освіти, встановлення меблів, наявність сертифікатів, тощо.
Номер договору: 193
Дата підписання: 20.08.2018 10:00
Період дії договору: 20.08.2018 00:00 - 31.12.2018 00:00
Сума договору: 2 142 576.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 2 142 576.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання: пенал для роздягання дорослих, шафа для одягу з овальною штангою, стінка офісна, шкафчики кольорові, шафа, тумба з шухлядами, трибуна, приставка Бріфінг, шафа для костюмів, шафа книжна, стелаж кутовий, полиці навісні, придбання трибуни лекторської
Код ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі
Кількість 1074 одиниця
Період постачання до 31.10.2018
Місце постачання 04071, Україна, місто Київ, Київ, Введенська, 35 На карті