• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з централізованого водопостачання за адресою Замовника (м. Люботин)

18 833.10 UAH з ПДВ
Номер: 322a0500c7f648c99c962a5e27387485
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-29-004358-a-a1
Замовник: Головне управління Національної поліції в Харківській області
Постачальник: ВОДОПРОВІДНО-КАНАЛІЗАЦІЙНЕ КОМУНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ЛЮБОТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Класифікатор ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Номер договору: 7-1/24
Дата підписання: 27.02.2024 12:00
Період дії договору: 27.02.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 18 833.10 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 138.85 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водопостачання за адресою Замовника (м. Люботин)
Код ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл води
Кількість 276 метр кубічний
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання Україна, Харківська область, м. Люботин, за адресою Замовника На карті

Внесені зміни

    Номер: c515e61c47e549a18345266c166170cd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись пп. 7 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та керуючись рішенням Виконавчого комітету Люботинської міської ради Харківської області від 29.04.2024 № 191 «Про коригування тарифів на послуги централізованого водопостачання, централізованого водовідведення та очищення стоків, які надає ВККУ Люботинської міської ради», разом - Сторони, уклали додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни в пункт 3.1 Розділу 3. Вартість послуг та викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 25 409,34 грн (Двадцять п’ять тисяч чотириста дев’ять гривень 34 копійки) в тому числі ПДВ 4 234,89 грн. 2. Сторони дійшли згоди доповнити пункт 3.2 Договору Розділу 3. Вартість послуг та викласти в наступній редакції: «Тариф на послуги з централізованого водопостачання для Замовника становить (для бюджетних організацій): з 01.01.2024 по 30.04.2024 – 65,34 грн за 1 куб. м. у т. ч. ПДВ 20% 10,89 грн; з 01.05.2024 по 31.12.2024 – 69,96 грн за 1 куб. м. у т. ч. ПДВ 20% 11,66 грн.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 18.06.2024 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
д.у.1 7-1_24.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 65e169044f794b77afd058ea989ba640
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 1 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», разом - Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору від 27 лютого 2024 року № 7-1/24 про надання послуг з централізованого водопостачання на суму 6 576,24 грн (шість тисяч п’ятсот сімдесят шість гривень 24 коп.) та зменшити натуральний показник на 94,0 куб. м. і викласти пункт 1.3 Розділу 1. Предмет договору та пункт 3.1 Розділу 3. Вартість послуг в наступній редакції: 1.2. «1.3. Обсяг закупівлі за даним Договором становить 276,0 куб. м. Обсяг закупівлі може бути зменшений в залежності від реального фінансування видатків». 2. «3.1. Ціна цього Договору становить 18 833,10 грн (вісімнадцять тисяч вісімсот тридцять три гривні 10 коп.) в тому числі ПДВ 3138,85 грн.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 24.10.2024 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
д.у.2 7-1_24.pdf
p7s
sign.p7s