• Запит (ціни) пропозицій
  • КЕП

Офісне устаткування та приладдя різне

Папір офісний А-4

213 174.00 UAH з ПДВ
Номер: 05a25e4640fb4f369b697c45a90e35fc
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-26-004304-a-b1
Замовник: Закарпатський обласний центр Зайнятості
Постачальник: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Папір для друку NAVIGATOR Universal A4, 80 г/м², 500 арк., білий: 163.98000 UAH з ПДВ
Опис: Папір офісний А-4
Номер договору: 70
Дата підписання: 04.03.2024 16:45
Період дії договору: 04.03.2024 00:00 - 29.03.2024 00:00
Сума договору: 213 174.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 0.00 UAH)
Оплачено: 213 174.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 35 529.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друку NAVIGATOR Universal A4, 80 г/м², 500 арк., білий
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 1300 пачка
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 88018, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Новака, 45 На карті

Внесені зміни

    Номер: 55feadbd8b8743c4a6cb159819e8ef0c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Продовження терміну постачання товару
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.03.2024 00:00
    Статус:
    Очікує публікації
pdf
ДУ до70.pdf
p7s
sign.p7s