• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Лот 1 - Оброблені папір і картон

3 285 567.90 UAH з ПДВ
Номер: a5abc17ed25e4e7eb074322a63dd83fe
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-17-000837-a-c1
Замовник: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: ПР/НХ-24105
Дата підписання: 14.03.2024 00:00
Період дії договору: 14.03.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 3 285 567.90 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 547 594.65 UAH)
Оплачено: 3 285 567.90 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 547 594.65 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір для друкування А4-80-500 аркушів ДСТУ EN 12281-2008
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 22845 стопа паперу
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання

Внесені зміни

    Номер: a05714936fc744d8b9af4fd6e0c5ab7c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пп.3 п.19 Особливостей та згідно з п.17.1;17.4 та по.17.5 Договору, Сторони дійшли згоди змінити пункти 1.1,1.3,2.1,2.2,6.1 та підпункт 18.1.1 Договору та викласти їх в новій редакції.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.05.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ А4 2092.pdf
docx
Повідомл про внес змін до дог папір .docx
p7s
sign.p7s