• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з централізованого водовідведення (код за ДК 021:2015 – 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод)

«4. Тарифи на послуги встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону і становлять: на послугу з централізованого водовідведення – 34,75 гривень за 1 куб. метр (з ПДВ); ліміт 316 м³/рік. Загальний об’єм послуг з централізованого водовідведення– 316 мᵌ Загальна сума договору становить: 10 980,98 грн. (десять тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень 98 копійок), в тому числі ПДВ — 1 830,16 грн.

10 980.98 UAH з ПДВ
Номер: 382eccf50696438d961a4ef2d8489dca
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-27-008468-a-c1
Замовник: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області
Постачальник: КОРОСТИШІВСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОДОКАНАЛ"
Класифікатор ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних водАналіз за цим CPV
Опис: «4. Тарифи на послуги встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону і становлять: на послугу з централізованого водовідведення – 34,75 гривень за 1 куб. метр (з ПДВ); ліміт 316 м³/рік. Загальний об’єм послуг з централізованого водовідведення– 316 мᵌ Загальна сума договору становить: 10 980,98 грн. (десять тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень 98 копійок), в тому числі ПДВ — 1 830,16 грн.
Номер договору: 85
Дата підписання: 27.02.2024 14:58
Період дії договору: 27.02.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 10 980.98 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 830.16 UAH)
Оплачено: 10 980.98 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 830.16 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з централізованого водовідведення
Код ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод
Кількість 316 метр кубічний
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 12501, Україна, Житомирська область, м. Коростишів, Житомирський район, вул. Різдвяна, 16 На карті

Внесені зміни

    Номер: 94ce8e1c5234497099efa2fc966b5861
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та викласти абзац 4 пункту 5 розділу «Розмір плати за послуги» Договору в наступній редакції: “Плата за абонентське обслуговування становить 0,00 гривень на місяць.”. 2. У зв’язку із застосуванням п.1 даної Додаткової угоди, Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму договору на 244,75 грн ( двісті сорок чотири гривні 75 копійок), в т.ч. ПДВ – 40,79 грн та внести зміни до Договору, виклавши абзац 4 пункту 4 розділу «Розмір плати за послуги» Договору в наступній редакції: “Загальна сума договору становить: 13 900,00 грн. (тринадцять тисяч дев'ятсот гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ — 2 316,67 грн.”. 3. Інші умови даного Договору, неохоплені даною Додатковою угодою, залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Додаткова угода є невід’ємною частиною даного Договору, набирає чинності з моменту її підписання та діє до 31.12.2024 року включно. Сторони, керуючись частиною 3 статті 631 Цивільного кодексу України, домовились, що всі умови цієї Додаткової угоди розповсюджують свою дію на відносини, що виникли між Сторонами з 01.02.2024 року.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 04.04.2024 09:31
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ_1_85.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 7f2018b083dd441183d5c284e019842e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «4. Тарифи на послуги встановлюються уповноваженими законом державними органами або органами місцевого самоврядування відповідно до закону і становлять: на послугу з централізованого водовідведення – 34,75 гривень за 1 куб. метр (з ПДВ); ліміт 316 м³/рік. Загальний об’єм послуг з централізованого водовідведення– 316 мᵌ Загальна сума договору становить: 10 980,98 грн. (десять тисяч дев’ятсот вісімдесят гривень 98 копійок), в тому числі ПДВ — 1 830,16 грн.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 23.12.2024 16:10
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ_2_85.pdf
p7s
sign.p7s