• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Водопостачання

Вартість послуг становить - 700,00 грн. (Сімсот грн. 00 коп.) за 25 м.куб.

700.00 UAH з ПДВ
Номер: 227a9cc0005240c4b029387c1c7af2cc
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-27-004909-a-a1
Замовник: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК" СМИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Класифікатор ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Водопостачання холодної води: 28.00000 UAH з ПДВ
Опис: Вартість послуг становить - 700,00 грн. (Сімсот грн. 00 коп.) за 25 м.куб.
Номер договору: 20
Дата підписання: 27.02.2024 09:00
Період дії договору: 01.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 700.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 116.67 UAH)
Оплачено: 700.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 116.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Водопостачання холодної води
Код ДК 021:2015: 65111000-4 Розподіл питної води
Кількість 25 метр кубічний
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 35680, Україна, Рівненська область, смт. Смига, вул. Дружби, 15 На карті

Внесені зміни

    Номер: a2ac19f561bf45b7844373ca45ab164a
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв’язку із допущеною технічною помилкою при укладанні договору №20 від 27.02.2024 р.Сторони дійшли згоди: 1. Викласти преамбулу Договору в наступній редакції: «Комунальне підприємство «Комунальник» Смизької селищної ради, в особі директора Дузяка В.М., що діє на підставі Статуту підприємства, (що іменується надалі "Виконавець") з однієї сторони, та комунальне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради в особі медичного директора Гикавчука Олега Анатолійовича , що діє на підставі Статуту (іменується надалі "Споживач"), з другої сторони, уклали цей договір про нижченаведене» 2. Викласти розділ 10 «Адреси та підписи сторін» в новій редакці
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 06.03.2024 09:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Д.у. до договору №20.PDF
p7s
sign.p7s
    Номер: 146f705fa1c347ebac7538b9a79c008c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), п. 9.1. Договору, а саме: «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», Сторони дійшли згоди викласти п. 2.3. Договору в наступній редакції: «2.3.Вартість послуг становить - 700,00 грн. (Сімсот грн. 00 коп.) за 25 м.куб.»
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 04.06.2024 09:00
    Статус:
    Опубліковано
PDF
Д.у. №2 до Договору №20.PDF
p7s
sign.p7s