-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Водопостачання
Вартість послуг становить - 700,00 грн. (Сімсот грн. 00 коп.) за 25 м.куб.
700.00
UAH з ПДВ
Номер:
227a9cc0005240c4b029387c1c7af2cc
Ідентифікатор договору:
UA-2024-02-27-004909-a-a1
Замовник:
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
26353256
-
Контактна особа:
Юлія Сторожук +380976468443 jur.viddil@rocemd.org.ua
-
Адреса:
33028, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. КОТЛЯРЕВСЬКОГО, буд. 5
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК" СМИЗЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
×
-
Код ЄДРПОУ:
30981504
-
Адреса:
35680, Україна, Рівненська область, Дубенський р-н селище міського типу Смига, вул.Заводська будинок 1
Класифікатор ДК 021:2015:
65110000-7 Розподіл водиАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Водопостачання холодної води: 28.00000 UAH з ПДВ
Опис:
Вартість послуг становить - 700,00 грн. (Сімсот грн. 00 коп.) за 25 м.куб.
Номер договору:
20
Дата підписання:
27.02.2024 09:00
Період дії договору:
01.01.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
700.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 116.67 UAH)
Оплачено:
700.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 116.67 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Водопостачання холодної води
Кількість
25 метр кубічний
Період постачання
до 31.12.2024
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a2ac19f561bf45b7844373ca45ab164a
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
В зв’язку із допущеною технічною помилкою при укладанні договору №20 від 27.02.2024 р.Сторони дійшли згоди:
1. Викласти преамбулу Договору в наступній редакції:
«Комунальне підприємство «Комунальник» Смизької селищної ради, в особі директора Дузяка В.М., що діє на підставі Статуту підприємства, (що іменується надалі "Виконавець") з однієї сторони, та комунальне підприємство «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради в особі медичного директора Гикавчука Олега Анатолійовича , що діє на підставі Статуту (іменується надалі "Споживач"), з другої сторони, уклали цей договір про нижченаведене»
2. Викласти розділ 10 «Адреси та підписи сторін» в новій редакці
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
06.03.2024 09:00
Статус:
Опубліковано
- Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер:
146f705fa1c347ebac7538b9a79c008c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), п. 9.1. Договору, а саме: «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», Сторони дійшли згоди викласти п. 2.3. Договору в наступній редакції:
«2.3.Вартість послуг становить - 700,00 грн. (Сімсот грн. 00 коп.) за 25 м.куб.»
Номер додаткової угоди:
2
Дата внесення змін до договору:
04.06.2024 09:00
Статус:
Опубліковано