• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4)

75 000.00 UAH з ПДВ
Номер: c7746b5c0e664b57a3892174a78a1e3e
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-27-002552-a-b1
Замовник: Комунальне некомерційне підприємство "Міська клінічна лікарня № 11" Одеської міської ради
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЮГ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 46/2024
Дата підписання: 23.02.2024 15:00
Період дії договору: 23.02.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 75 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 12 500.00 UAH)
Причини розірвання договору: Повторне введення звіту про договір про закупівлю, укладенний без використання електронної системи закупівель

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Папір офісний А4 Smart Line OFFICE
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 500 пачка
Період постачання 23.02.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 65006, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Воробйова,5-Г На карті