• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Стрічка конвеєрна важкогорюча шириною 800мм

62 766 402.60 UAH з ПДВ
Номер: cc2e92c5f75143998775c5ba14bda922
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-15-010029-a-c1
Замовник: Державне підприємство "Львіввугілля"
Постачальник: ТОВ Техноінвест-Пром
Класифікатор ДК 021:2015: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнанняАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Стрічка конвеєрна важкогорюча шириною 800мм (42417310-8 Конвеєрні стрічки (шахтні)): 7 845.00000 UAH з ПДВ
Номер договору: 50
Дата підписання: 07.03.2024 15:40
Період дії договору: 07.03.2024 00:00 - 31.12.2025 00:00
Сума договору: 62 766 402.60 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 10 461 067.10 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Стрічка конвеєрна важкогорюча шириною 800мм (42417310-8 Конвеєрні стрічки (шахтні))
Код ДК 021:2015: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання
Кількість 6837 метри квадратні
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 80051, Україна, Львівська область, с. Острів, ВП «Управління «Західвуглепостач» ДП «Львіввугілля». На карті

Внесені зміни

    Номер: fe5750a8376c4ec5868814cbbb47e55d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: На підставі підпункту 4 пункту 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами й доповненнями), сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
    Номер додаткової угоди: №1
    Дата внесення змін до договору: 23.12.2024 08:40
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Довідка про об'єктивні обставини затримки фінансування...
pdf
ДУ №1 від 23.12.2024р. до Дог. №50 від 07.03.2024р. ТОВ ТЕХН...
p7s
sign.p7s
    Номер: 132c45d69bb643179510f9e48753bdc8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Відповідно до п.п.2 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022р., враховуючи службову записку директора з виробництва ДП «Львіввугілля» (вх. 3/1133 від 27.05.2025р.) та лист від постачальника (вх. № 36-354 від 26.05.2025р.) щодо коливання ціни на ринку у сторону збільшення та рівня індексу інфляції, що підтверджується Експертними висновками Харківської Торгово-Промислової Палати № 423/25 від 07.05.2025р. та № 431/25 від 08.05.2025р. відповідно, сторони вирішили внести зміни до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару.
    Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до договору № 50 від 07.03.2024р.
    Дата внесення змін до договору: 27.05.2025 14:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Службова записка щодо необхідності внесення змін до договору...
docx
Повідомлення про внесення змін до договору № 50 від 07.03.20...
pdf
Лист постачальника щодо збільшення ціни товару.pdf
pdf
Інформаційна довідка № 431-25 від 08.05.2025р..pdf
pdf
Експертний висновок № 423-25 від 07.05.2025р..pdf
pdf
Додаткова угода № 2 до Договору № 50.pdf
p7s
sign.p7s