• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ПОСЛУГИ З ВІДВЕДЕННЯ СТІЧНИХ ВОД (послуги з централізованого водовідведення), в т.ч. плата за абонентське обслуговування, на період з 01.01.2024 року по 31.03.2024 року, відповідно до затвердженого тимчасового кошторису на 1 квартал 2024 року.

УЧАСНИК зобов’язується у 2024 році надати ЗАМОВНИКОВІ послуги з централізованого водовідведення, а ЗАМОВНИК – прийняти та оплатити такі послуги. Обсяг водовідведення – 123,6377 м.куб. Обсяги закупівлі послуг можуть бути змінені залеждно від реального фінансування видатків. УЧАСНИК повинен надати ЗАМОВНИКУ послуги, якість яких відповідає вимогам, встановленим Законом України «Про житлово-комунальні послуги» та інших актам законодавства. Ціна за одиницю (1 м.куб.) : з централізованого водовідведення – 17,28 грн. за м.куб. з урахуванням ПДВ. Плата за обонентське обслуговування для споживачів послуг з централізованого водопостачання становить 13,80 грн. з урахуванням ПДВ по кожному окремому об’єкту. Оплата ЗАМОВНИКОМ за спожиті послуги здійснюється на підставі рахунку, наданого УЧАСНИКОМ. Рахунок УЧАСНИКА являється прийому-передачі послуг. Об’єкти користування послугами з водовідведення: - Карлівський міський будинок культури за адресою: м. Карлівка, вул. Полтавський Шлях, 95; - КЗ «Карлівський історико-краєзнавчий музей» за адресою: м. Карлівка, вул. Полтавський Шлях, 50; - Бібілітека для дітей за адресою: м. Карлівка, вул. Полтавський Шлях, 79. ЗАМОВНИК зобов’язаний своєчасно та в повному обсязі сплачувати за надані послуги. УЧАСНИК зобов’язаний забезпечити надання послуги у строки, не встановлені цим ДОГОВОРОМ. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за ДОГОВОРОМ СТОРОНИ несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством та цим ДОГОВОРОМ. У випадку виникнення спорів або розбіжностей СТОРОНИМ зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій. У разі недосягнення СТОРОНАМИ згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку.

2 248.96 UAH з ПДВ
Номер: 0a345795d1cb43e79e7bd63f1e2a1187
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-21-003891-a-a1
Замовник: ВІДДІЛ КУЛЬТУРИ ТА ТУРИЗМУ КАРЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ПОЛТАВАВОДОКАНАЛ"
Класифікатор ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних водАналіз за цим CPV
Опис: УЧАСНИК зобов’язується у 2024 році надати ЗАМОВНИКОВІ послуги з централізованого водовідведення, а ЗАМОВНИК – прийняти та оплатити такі послуги. Обсяг водовідведення – 123,6377 м.куб. Обсяги закупівлі послуг можуть бути змінені залеждно від реального фінансування видатків. УЧАСНИК повинен надати ЗАМОВНИКУ послуги, якість яких відповідає вимогам, встановленим Законом України «Про житлово-комунальні послуги» та інших актам законодавства. Ціна за одиницю (1 м.куб.) : з централізованого водовідведення – 17,28 грн. за м.куб. з урахуванням ПДВ. Плата за обонентське обслуговування для споживачів послуг з централізованого водопостачання становить 13,80 грн. з урахуванням ПДВ по кожному окремому об’єкту. Оплата ЗАМОВНИКОМ за спожиті послуги здійснюється на підставі рахунку, наданого УЧАСНИКОМ. Рахунок УЧАСНИКА являється прийому-передачі послуг. Об’єкти користування послугами з водовідведення: - Карлівський міський будинок культури за адресою: м. Карлівка, вул. Полтавський Шлях, 95; - КЗ «Карлівський історико-краєзнавчий музей» за адресою: м. Карлівка, вул. Полтавський Шлях, 50; - Бібілітека для дітей за адресою: м. Карлівка, вул. Полтавський Шлях, 79. ЗАМОВНИК зобов’язаний своєчасно та в повному обсязі сплачувати за надані послуги. УЧАСНИК зобов’язаний забезпечити надання послуги у строки, не встановлені цим ДОГОВОРОМ. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за ДОГОВОРОМ СТОРОНИ несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством та цим ДОГОВОРОМ. У випадку виникнення спорів або розбіжностей СТОРОНИМ зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій. У разі недосягнення СТОРОНАМИ згоди спори (розбіжності) вирішуються у судовому порядку.
Номер договору: № 36-8/1
Дата підписання: 21.02.2024 09:15
Період дії договору: 01.01.2024 00:00 - 30.06.2024 00:00
Сума договору: 2 248.96 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 374.83 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
ПОСЛУГИ З ВІДВЕДЕННЯ СТІЧНИХ ВОД (послуги з централізованого водовідведення), в т.ч. плата за абонентське обслуговування, на період з 01.01.2024 року по 31.03.2024 року, відповідно до затвердженого тимчасового кошторису на 1 квартал 2024 року.
Код ДК 021:2015: 90430000-0 Послуги з відведення стічних вод
Кількість 123.6377 метри кубічні
Період постачання 01.01.2024 - 31.03.2024
Місце постачання 39500, Україна, Полтавська область, Карлівка, вул.Полтавський шлях, будинок 85 На карті

Внесені зміни

    Номер: 8ef050adccfd461690241b5d4f58f4a1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: В зв’язку із закінченням терміну дії тимчасового кошторису на 1 квартал 2024 року, затвердженого рішенням виконавчим комітетом Карлівської міської ради № 343 від 29.12.2023 року, та беручи до уваги фактичну відсутність постійного плану використання бюджетних коштів на 2024 рік і неможливості зареєструвати бюджетні зобов'язання за укладеним договором про закупівлю послуг з централізованого водовідведення № 36-8/1 від 21.02.2024 року, керуючись положеннями пп.4 п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12.10.2024 року, Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до 30.06.2024 року та внести відповідні зміни до п.5.1.. розділу V. «Надання послуг» та п.10.1. розділу Х "Строк дії договору" виклавши у новій відповідній редакції.
    Номер додаткової угоди: № 1.
    Дата внесення змін до договору: 29.03.2024 16:58
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Протокол У.О. - продовж. дії Дог. (Стічні води на 2 квартал...
p7s
sign.p7s