• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари

4 992.96 UAH без ПДВ
Номер: ed4b6eeb558f4127b65e9045e2ae1be0
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-20-006277-a-a1
Замовник: Рівненський міський центр комплексної реабілітації осіб та дітей з інваліднісю з порушенням опорно-рухового апарату "Крок"
Постачальник: ФОП Харунь Надія Григорівна
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 12
Дата підписання: 05.02.2024 00:00
Період дії договору: 05.02.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 4 992.96 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 145 штуки
Період постачання 05.02.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 33028, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вул. Чорновола, 40/56 На карті