• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуга з поводженння побутовими відходами (вивезення та захоронення ТПВ)

11 315.04 UAH з ПДВ
Номер: 1e1683a0749948ca93ed7a9d69e210c9
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-15-011559-a-c1
Замовник: Військова частина 2253
Постачальник: Комунальне підприємство "АТП-2528" Чернігівської міської ради
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 10303/65-24
Дата підписання: 13.02.2024 00:00
Період дії договору: 13.02.2024 00:00 - 25.12.2024 00:00
Сума договору: 11 315.04 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 885.84 UAH)
Оплачено: 11 315.04 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 885.84 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Вивезення твердих побутових відходів
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 60 кубічний метр на годину
Період постачання 01.01.2024 - 31.10.2024
Місце постачання Україна, Чернігівська область, Чернігів На карті
Захоронення твердих побутових відходів
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 60 кубічний метр на годину
Період постачання 01.01.2024 - 31.10.2024
Місце постачання Україна, Чернігівська область, Чернігів На карті

Внесені зміни

    Номер: 865e9c1b7c6544ebb756062328f332cf
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: в зв'язку зі зміною тарифів на послуги (затверджених рішенням виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 22.07.2024 року № 469 «Про встановлення тарифів на збирання, перевезення, видалення побутових відходів, а також середньозваженого тарифу на послугу з управління побутовими відходами», з урахуванням змін, внесених рішенням від 09.08.2024 року №504, та наказом КП «АТП-2528» Чернігівської міської ради від 25.07.2024 № 41 «Про встановлення плати за абонентське обслуговування»), зменшуються обсяги закупівлі, сума договору, строк надання послуг та термін дії договору
    Номер додаткової угоди: 1-24
    Дата внесення змін до договору: 24.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду 1-24.pdf
p7s
sign.p7s