• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуга з управління (поводження) побутовими відходами в частині перевезення та видалення твердих побутових відходів за контейнерною системою

2 132.26 UAH з ПДВ
Номер: 46e9c148301d47beb44605004bc05f9a
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-15-010890-a-b1
Замовник: 7 Державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОКОМУНТРАНС"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: 8007/03
Дата підписання: 15.02.2024 15:00
Період дії договору: 15.02.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 2 132.26 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 355.38 UAH)

Документи

Документів не завантажено.

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуга з управління (поводження) побутовими відходами в частині перевезення та видалення твердих побутових відходів за контейнерною системою
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 11 послуга
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 53200, Україна, Дніпропетровська область, м.Марганець, вул Промислова 5 На карті

Внесені зміни

    Номер: 4de67087cd794ecfb7a11bdfed26ef02
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку зі зміною тарифу з 1 жовтня 2024 року згідно Рішення виконавчого комітету Марганецької міської ради «Про встановлення тарифів на послуги з управління побуговими відходами у частині поводження з великогабаритними побутовими відходами та твердими побутовими відходами, що надаються ТДВ «Дніпрокомунтранс» на території Марганецької міської територіальної громади» від 23.09.2024р. №957, Сторони дійшли згоди, що вартість послуги з управління побутовими відходами в частині перевезення та видалення ТДВ для бюджетних установ та організацій, що фінансуються за рахунок бюджету за 1 м3 складає 211,83грн. з урахуванням ПДВ 20%. п. 5.6. Розрахунок обсягу та загальна сума послуг за договором №8007/03 від 15 лютого 2024р. викласти в наступній редакції: 01.01.2024-30.09.2024 - об’єм - 9,90 м3; вартість за 1 м3 -140,25 грн.; загальна сума – 1388,52 грн. 01.10.2024-31.12.2024 - об’єм – 2,20 м3; вартість за 1 м3 -176,525 грн.; загальна сума – 388,36 грн. ПДВ - 20% 355,38 грн. Разом загальна сума послуг - 2132,26грн. «2.1. Ціна та сума Договору складає 2 132,26 грн. (дві тисячі сто тридцять дві гривні 26 коп.) з урахуванням ПДВ 20%». 3. Відповідно до частини 3 статті 631 Цивільного кодексу України Сторони погодили, що умови даної Додаткової угоди застосовуються до відноси між Сторонами, які виникли з 01 жовтня 2024 року. 4. Додаткова угода до Договору набуває чинності з моменту її підписання Сторонами та діє до 31.12.2024 р. а в частині розрахунків до повного їх виконання. 5. Інші умови залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 19.11.2024 15:13
    Статус:
    Опубліковано