• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Послуги з прибирання (код за ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання )

1 136 332.00 UAH з ПДВ
Номер: 08b1cc0ce6bc471e8e0304618ad35823
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-01-005624-a-c1
Замовник: ДП "Національний академічний театр опери та балету України імені Т. Г. Шевченка"
Постачальник: ПП "Клінінг-Про"
Класифікатор ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибиранняАналіз за цим CPV
Номер договору: 37
Дата підписання: 26.02.2024 14:19
Період дії договору: 01.03.2024 14:19 - 28.02.2025 14:19
Сума договору: 1 136 332.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 189 388.67 UAH)
Оплачено: 1 136 332.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 189 388.67 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з прибирання (код за ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання )
Код ДК 021:2015: 90910000-9 Послуги з прибирання
Кількість 1 послуга
Період постачання до 28.02.2025
Місце постачання 01054, Україна, Київська область, Київ, вул. Володимирська, 50 На карті

Внесені зміни

    Номер: a17b3c89864c4814b8cce155db4a91ce
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони погодили, що у зв’язку зі зміною генерального директора ПП “Клінінг-Про” на підставі рішення одноосібного учасника Підприємства № 15-05/2024-1 від 15.05.2024 р., Наказу №21-п від 16.05.2024 р., з боку “Виконавця” (ПП “Клінінг- Про”) по Договору вчинятиме дії — генеральний директор Дячик Ольга Михайлівна. 2. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріпленням її печатками Сторін. Відповідно до ч. 3 ст. 631 Цивільного кодексу України сторони домовились, що умови Додаткової угоди застосовуються до відносин між Сторонами, які виникли до підписання Додаткової угоди, а саме з 16.05.2024 р.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 28.05.2024 19:19
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ № 1 ПП Клінінг -Про (зміна керівника).pdf
    Номер: 38d8d626e3eb4312823e385e65290c0e
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Постачальник зобов’язується надати Послуги з прибирання (код за ДК 021-2015 - 90910000-9 - Послуги з прибирання в порядку та за ціною, визначеною в Договорі в період з 01.01.2025 року по 28.02.2025 року включно. 2. Загальна сума вартості Договору на момент підписання даної угоди з усіма змінами становить 1 136 332 грн., 00 коп. (один мільйон сто тридцять шість тисяч триста тридцять дві гривні, 00 копійок ) з ПДВ. Відповідно до затверджених видатків на 2025 рік 20 % від суми початкового договору про закупівлю складає 189 388 грн., 00 коп. (сто вісімдесят дев'ять тисяч триста вісімдесят вісім гривень, 00 копійок), у тому числі ПДВ 31 564 грн.,67 коп. (тридцять одна тисяча п'ятсот шістдесят чотири гривні, 67 копійок). 3. Обсяг послуг відповідно додатку № 1 "Специфікація" до Договору № 37 від 26.02.2024року залишається без змін. 4. Усі інші умови залишаються незмінними.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 26.12.2024 10:19
    Статус:
    Опубліковано