• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

послуги з харчування для закладів загальної середньої освіти м. Дніпра

145 612.92 UAH без ПДВ
Номер: 55782125f66e4ca58070c03345a1a831
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-31-013673-a-c1
Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Постачальник: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5"
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 22/24
Дата підписання: 01.03.2024 18:54
Період дії договору: 01.03.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 145 612.92 UAH без ПДВ
Оплачено: 145 612.92 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі пунктів 11.1, 11.2 та 11.6 Договору Сторони прийшли взаємної згоди припинити дію Договору про закупівлю за публічні кошти.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
послуги з харчування для закладів загальної середньої освіти м. Дніпра
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1628 штука
Період постачання до 31.05.2024
Місце постачання 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ДНІПРОВСЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 22 ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, вул.Міського Лісу, будинок 57 (у зв’язку з відсутністю тимчасового укриття послуга буде надаватися за адресою: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ГІМНАЗІЯ № 2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, ВУЛИЦЯ КАВЕРІНА, будинок 5). На карті

Внесені зміни

    Номер: 584de57717384746b686e570b6eb95bd
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 08.07.2024 15:06
    Статус:
    Опубліковано
pdf
дод.угода №1 від 08.07.2024 договір №22_24 від 01.03.2024.pd...
p7s
sign.p7s