• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Закупівля для облаштування та функціонування тимчасових пунктів обігріву, придбання палаток для роботи працівників районної адміністрації з метою надання допомоги мешканцям міста під час ліквідації наслідків ворожих атак у відповідності до Специфікації ДК 021:2015:44210000-5 «Конструкції та їх частини».

44 850.00 UAH без ПДВ
Номер: 323c7e282d774de5a91878a0152cfe63
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-12-013067-a-c1
Замовник: Київська районна адміністрація Одеської міської ради
Постачальник: ТОВ «РАРЕД»
Класифікатор ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частиниАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Закупівля для облаштування та функціонування тимчасових пунктів обігріву, придбання палаток для роботи працівників районної адміністрації з метою надання допомоги мешканцям міста під час ліквідації наслідків ворожих атак у відповідності до Специфікації ДК 021:2015:44210000-5 «Конструкції та їх частини».: 14 950.00000 UAH без ПДВ
Номер договору: 3
Дата підписання: 12.02.2024 16:52
Період дії договору: 12.02.2024 16:52 - 31.12.2024 16:52
Сума договору: 44 850.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 44 850.00 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Закупівля для облаштування та функціонування тимчасових пунктів обігріву, придбання палаток для роботи працівників районної адміністрації з метою надання допомоги мешканцям міста під час ліквідації наслідків ворожих атак у відповідності до Специфікації ДК 021:2015:44210000-5 «Конструкції та їх частини».
Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини
Кількість 3 штука
Період постачання 12.02.2024 - 31.12.2024
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: a7aa6b1f199e423ab083173cdcb09355
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Помилково не внесено інформацію щодо строку виконання договору
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 12.02.2024 17:00
    Статус:
    Опубліковано
    Номер: 3caa65fca90949af9520d224e44ac358
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Помилково не внесена інформацію щодо строку виконання договору. Строк виконання договору з 12 лютого 2024 року до 31 грудня 2024 року.
    Номер додаткової угоди: 3
    Дата внесення змін до договору: 12.02.2024 17:15
    Статус:
    Опубліковано