-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Закупівля для облаштування та функціонування тимчасових пунктів обігріву, придбання палаток для роботи працівників районної адміністрації з метою надання допомоги мешканцям міста під час ліквідації наслідків ворожих атак у відповідності до Специфікації ДК 021:2015:44210000-5 «Конструкції та їх частини».
44 850.00
UAH без ПДВ
Номер:
323c7e282d774de5a91878a0152cfe63
Ідентифікатор договору:
UA-2024-02-12-013067-a-c1
Замовник:
Київська районна адміністрація Одеської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
26303241
-
Контактна особа:
Інна ТЕРЗМАН (048)7407629 kra-buhg@ukr.net kra-buhg@ukr.net
-
Адреса:
65114, Україна, Одеська область, Одеса, вул.Академіка Корольова, 9
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВ «РАРЕД»
×
-
Код ЄДРПОУ:
43167133
-
Адреса:
65312, Україна, Одеська область, Березовка, с. Демидово, вул. Первомайська, 4
Класифікатор ДК 021:2015:
44210000-5 Конструкції та їх частиниАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю:
Закупівля для облаштування та функціонування тимчасових пунктів обігріву, придбання палаток для роботи працівників районної адміністрації з метою надання допомоги мешканцям міста під час ліквідації наслідків ворожих атак у відповідності до Специфікації ДК 021:2015:44210000-5 «Конструкції та їх частини».: 14 950.00000 UAH без ПДВ
Номер договору:
3
Дата підписання:
12.02.2024 16:52
Період дії договору:
12.02.2024 16:52 - 31.12.2024 16:52
Сума договору:
44 850.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
44 850.00 UAH без ПДВ
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Закупівля для облаштування та функціонування тимчасових пунктів обігріву, придбання палаток для роботи працівників районної адміністрації з метою надання допомоги мешканцям міста під час ліквідації наслідків ворожих атак у відповідності до Специфікації ДК 021:2015:44210000-5 «Конструкції та їх частини».
Кількість
3 штука
Період постачання
12.02.2024 - 31.12.2024
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
a7aa6b1f199e423ab083173cdcb09355
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Помилково не внесено інформацію щодо строку виконання договору
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
12.02.2024 17:00
Статус:
Опубліковано
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
3caa65fca90949af9520d224e44ac358
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Помилково не внесена інформацію щодо строку виконання договору. Строк виконання договору з 12 лютого 2024 року до 31 грудня 2024 року.
Номер додаткової угоди:
3
Дата внесення змін до договору:
12.02.2024 17:15
Статус:
Опубліковано