• Відкриті торги з особливостями
  • КЕП

Послуги з доставки кисню медичного рідкого

336 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 2645c8e6d250481681606d44181df22c
Ідентифікатор договору: UA-2024-01-29-015162-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ІЗМАЇЛЬСЬКА МІСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "КРІОГЕНСЕРВІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарівАналіз за цим CPV
Номер договору: 33
Дата підписання: 20.02.2024 00:00
Період дії договору: 20.02.2024 00:00 - 31.12.2024 23:59
Сума договору: 336 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 56 000.00 UAH)
Оплачено: 336 000.00 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 56 000.00 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з доставки кисню медичного рідкого
Код ДК 021:2015: 60181000-0 Прокат вантажних автомобілів із водієм
Кількість 14
Період постачання до 31.12.2024
Місце постачання 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл Ізмаїльського району, проспект Незалежності, 68 На карті

Внесені зміни

    Номер: ab687db50990489fb519a9c87c1ca1c8
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись умовами Договору, пунктом 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи положення підпункту 1 пункту 19 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Сторони домовились зменшити суму Договору на 264 000,00 грн (двісті шістдесят чотири тисячі гривень 00 копійок) та викласти пункт 1.3. Договору у такій редакції: «1.3. Загальна вартість Договору складає: 336 000,00 грн. (триста тридцять шість тисяч гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ - 56 000,00 грн., в т.ч. за рахунок коштів місцевого бюджету – 288 000,00 грн. та за рахунок коштів власного бюджету (коштів від господарської діяльності підприємства) / НСЗУ – 48 000,00 грн.» З огляду на зазначене Сторони дійшли згоди, викласти Специфікацію (п. 1.2. Договору) у новій редакції
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 31.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір _ 33 - доставка.pdf
pdf
Додаткова угода _ 1 до Договору _ 33.pdf