-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Столярні та теслярні роботи
20 000.40
UAH з ПДВ
Номер:
5f355e31dc6942dbbe1928181481d765
Ідентифікатор договору:
UA-2024-02-08-010355-a-c1
Замовник:
6 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області
×
-
Код ЄДРПОУ:
39010880
-
Контактна особа:
Тетяна САВІНОВА +380975121619 6dprzcomun@ukr.net https://odesa.dsns.gov.ua
-
Адреса:
65045, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Буніна, 41
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РД - СТРОЙ СУ - 2"
×
-
Код ЄДРПОУ:
38368123
-
Контактна особа:
+380487251211
-
Адреса:
67571, Україна, Одеська область, Одеса, Лиманський р-н село Фонтанка ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ 23 А/9
Класифікатор ДК 021:2015:
45420000-7 Столярні та теслярні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору:
21
Дата підписання:
08.02.2024 14:48
Період дії договору:
08.02.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору:
20 000.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 333.40 UAH)
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з монтажу промислових секційних воріт ( 3290х3350мм)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 15.03.2024
Послуги з монтажу промислових секційних воріт( 3380х3440 мм)
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 15.03.2024
Внесені зміни
- Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
47587235d0404776bd60f05d72290b9c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
14.03.2024 10:11
Статус:
Опубліковано