• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Столярні та теслярні роботи

20 000.40 UAH з ПДВ
Номер: 5f355e31dc6942dbbe1928181481d765
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-08-010355-a-c1
Замовник: 6 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РД - СТРОЙ СУ - 2"
Класифікатор ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботиАналіз за цим CPV
Номер договору: 21
Дата підписання: 08.02.2024 14:48
Період дії договору: 08.02.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 20 000.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 3 333.40 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з монтажу промислових секційних воріт ( 3290х3350мм)
Код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 15.03.2024
Місце постачання 65045, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Буніна,41 На карті
Послуги з монтажу промислових секційних воріт( 3380х3440 мм)
Код ДК 021:2015: 45420000-7 Столярні та теслярні роботи
Кількість 1 послуга
Період постачання до 15.03.2024
Місце постачання 65045, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Буніна,41 На карті

Внесені зміни

    Номер: 47587235d0404776bd60f05d72290b9c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 14.03.2024 10:11
    Статус:
    Опубліковано
pdf
Договір 21.pdf
p7s
sign.p7s