• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з підтримки комплексу «Автоматизована система ведення бухгалтерського обліку»

161 000.24 UAH без ПДВ
Номер: 82e84fbaa02b48faa13ff2a340270d18
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-08-009586-a-b1
Замовник: Управління адміністративними будинками Державного управління справами
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАПЕР"
Класифікатор ДК 021:2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкоюАналіз за цим CPV
Номер договору: 63
Дата підписання: 08.02.2024 09:00
Період дії договору: 08.02.2024 00:00 - 31.01.2025 00:00
Сума договору: 161 000.24 UAH без ПДВ

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з підтримки комплексу «Автоматизована система ведення бухгалтерського обліку»
Код ДК 021:2015: 72250000-2 Послуги, пов’язані із системами та підтримкою
Кількість 1852 людино-година
Період постачання до 31.01.2025
Місце постачання 01220, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Банкова,11 На карті

Внесені зміни

    Номер: 3c6e8aa2bf7c47faa08a60a8c224c1bb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 8 пункту 19 Особливостей, та відповідно до пунктів 7.1 та 7.6 Договору, Управління адміністративними будинками Державного управління справами (далі – Управління) та ТОВ «КРАПЕР» дійшли згоди внести відповідні зміни до Договору про продовження дії Договору до 31 січня 2025 року включно на строк, достатній для проведення процедури закупівлі в 2025 році, на суму коштів не більше 20 відсотків вартості Договору. Пункт 4.2 Договору викласти у такій редакції: «4.2. Послуги надаються з моменту підписання Сторонами цього Договору до 31 січня 2025 року включно.». Пункт 6.1 Договору викласти в наступній редакції: «6.1. Договір набирає чинності з дати підписання його Сторонами та діє до 31 січня 2025 року, а в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». Вартість наданих послуг (з 01 січня по 31 січня 2025 року) визначається окремою додатковою угодою між Сторонами та не може перевищувати 20 відсотків від суми Договору, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Інші умови Договору залишаються без змін.
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 27.12.2024 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 до Договору 63 - продовження дії_31.01.2025.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 9379454745964bea934f766803da974d
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Керуючись підпунктом 8 пункту 19 Особливостей, та відповідно до пунктів 7.1 та 7.6 Договору, згідно із додатковою угодою № 2 від 17.01.2025, Управління адміністративними будинками Державного управління справами (далі – Управління) та ТОВ «КРАПЕР» дійшли згоди збільшити вартість Договору на 12 803,20 грн. (дванадцять тисяч вісімсот три гривні 20 копійок) без ПДВ, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у Договорі, та внести зміни, а саме: пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Загальна вартість Послуг за Договором згідно з Протоколом погодження договірної ціни (додаток 2) та Розрахунками вартості послуг (Додаток 3, Додаток 5) становить 161 000,24 грн. (сто шістдесят одна тисяча гривень 24 копійки) без ПДВ, у тому числі: вартість Послуг у 2024 році – 148 197,04 грн. (сто сорок вісім тисяч сто дев’яносто сім гривень 04 копійки); вартість Послуг у 2025 році (з 01.01.2025 по 31.01.2025) – 12 803,20 грн. (дванадцять тисяч вісімсот три гривні 20 копійок) без ПДВ.». Доповнити пункт 12 Договору підпунктом 12.5 такого змісту: «12.5. Додаток 5 «Розрахунок вартості послуг з підтримки комплексу «Автоматизована система ведення бухгалтерського обліку» (з 01.01.2025 по 31.01.2025)». Також Управління та ТОВ «КРАПЕР» дійшли до згоди внести зміни до Додатку 2 до Договору та викласти його у новій редакції, доповнити Договір Додатком 5 у редакції, що додається до додаткової угоди № 2 від 17.01.2025.
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 17.01.2025 10:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 до Договору 63 - продовження дії_31.01.2025.pdf
p7s
sign.p7s