• Спрощена закупівля
  • КЕП

Придбання канцелярських товарів

194 636.25 UAH з ПДВ
Номер: f3073545bfee415c84779ef81df73bcf
Ідентифікатор договору: UA-2018-07-24-001004-c-c1
Замовник: Управління культури, туризму та охорони культурної спадщини Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРІМІ-ОФІС"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 177
Дата підписання: 03.08.2018 18:00
Період дії договору: до 31.12.2018 00:00
Сума договору: 194 636.25 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 194 636.25 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Придбання канцелярських товарів
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 401 штуки
Період постачання (не задано)
Місце постачання