• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

34 104.40 UAH з ПДВ
Номер: dd8ff53037054147a57fc85f4eb954cc
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-06-015532-a-a1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ВИВОЗУ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ"
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Ціни за одиницю: Послуги з управління побутовими відходами: 168.50000 UAH з ПДВ
Номер договору: 4838
Дата підписання: 01.02.2024 20:58
Період дії договору: 01.02.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 34 104.40 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 5 684.07 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з управління побутовими відходами
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 202.4 метр кубічний
Період постачання 01.02.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 61201, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Клочкiвська, 366 На карті

Внесені зміни

    Номер: e825a21b402648f7bc552cf8eb5f2f08
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 25.06.2024 13:21
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 1 ТБО.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: 5a73158e6f3647fc976b1007aefafdea
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 23.12.2024 15:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ДУ 2 КВПВ.pdf
p7s
sign.p7s