• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Послуги з вивезення та захоронення ТПВ

500.96 UAH з ПДВ
Номер: e58998f553fc4a9ea6d850b80089a16c
Ідентифікатор договору: UA-2024-02-06-011453-a-c1
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" НОВОГУЙВИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Постачальник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО 0628" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Класифікатор ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттямАналіз за цим CPV
Номер договору: ВЗТПВ 75
Дата підписання: 06.02.2024 00:00
Період дії договору: 06.02.2024 00:00 - 31.12.2024 00:00
Сума договору: 500.96 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 83.49 UAH)
Оплачено: 500.96 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 83.49 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з вивезення та захоронення ТПВ
Код ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Кількість 11 метр кубічний
Період постачання 06.02.2024 - 31.12.2024
Місце постачання 12460, Україна, Житомирська область, с. Троянів, ВУЛИЦЯ ВОЙТИЦЬКОГО, будинок 26 На карті

Внесені зміни

    Номер: d71480f09acc47278b1bd0623a79201b
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Внести зміни до п.1.1 Розділу 1 «Предмет договору» та викласти його у наступній редакції : «Виконавець зобов'язується згідно з графіком надавати послуги з вивезення та перероблення твердих побутових відходів (Утилізація сміття та поводження зі сміттям ), а споживач зобов'язується своєчасно оплачувати послуги за встановленими тарифами у строки і на умовах, передбачених цим договором (далі - послуги)». 2. Внести зміни до п.2.1 Розділу 2 «Перелік послуг» та викласти його у наступній редакції : «2.1 Виконавець надає Споживачеві послуги з вивезення та перероблення твердих побутових відходів». 3. Внести зміни до п.3.2 Розділу 3 «Вимірювання обсягу та визначення вартості послуг» та викласти його у наступній редакції : «3.2. Вартість виконаних робіт визначається Виконавцем, згідно встановлених тарифів, затверджених рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради №558 від 03.08.2022 рокуз урахуванням калькуляції і становить 198,36 грн. за 1 м. куб. ТПВ (сто дев’яносто вісімгрн. 36коп., в тому числі ПДВ) – вивезення твердих побутових відходів та затверджених рішенням виконавчого комітету Житомирської міської ради №28 від 19.01.2022 року на перероблення твердих побутових відходів і становить 70,02 грн. за 1 м. куб. (Сімдесят грн. 02 коп. у тому числі ПДВ)на момент підписання договору та може змінюватись протягом строку дії Договору виходячи з фактичних витрат Виконавця». Внести зміни до п.3.1 Розділу 3 «Вимірювання обсягу та визначення вартості послуг» та викласти його у наступній редакції : «3.1. Обсяг послуг визначається Виконавцем на підставі нормативних актів, затверджених органом місцевого самоврядування і орієнтовно становить 3,74м.куб до 31.12.2024р.». 4. Внести зміни до п.3.5 Розділу 3 «Вимірювання обсягу та визначення вартості послуг» та викласти його у наступній редакції : «3.5У випадку виникнення планових технологічних перерв або форс-мажорних обставин у процесі перероблення відходів, забезпечується захоронення твердих побутових відходів, згідно тарифу, затвердженого рішенням №1424 від 02.12.2020 року і становить 16,32 грн. за 1 м. куб. (шістнадцять грн. 32 коп.) у тому числі ПДВ».
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 15.07.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
CCF16072024_0001.pdf
p7s
sign.p7s
    Номер: ad029b0e98e647b7842dd1b020d4addb
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зменшення обсягів закупівлі
    Номер додаткової угоди: 2
    Дата внесення змін до договору: 13.12.2024 00:00
    Статус:
    Опубліковано
pdf
ду2 договір ВЗТПВ 75.pdf
p7s
sign.p7s